Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Er det ikke veldig dumt å legge inn her hvem som er useriøse og....

Si at jeg lurer på om en selger er seriøs og søker det opp så kommer brukernavnet fram i denne tråden,,

Skal jeg da sitte og lete igjennom 164 sider med brukere,,, for å sjekke om han er seriøs eller useriøs...

Eller skal jeg gå ut ifra at siden brukernavnet han kommer opp i tråden "Seriøse Selgere/brukere" så er han en trygg handel,,,

Ber da med dette moderator om å fjerne innlegg som omtaler useriøse brukere/selgere...

Sånn jeg ser det ihvertfall, kom gjerne med synspunkter :)

Om du lurer på noe, send meg en PM. Sjeldent lengre enn to dager mellom oppdatering av sider..

Du trenger ikke lese gjennom 165 sider, nei. Linken til Hafsmo sender deg direkte til lista. Tallene bak nick forteller deg hvilken side omtalten står på. Isi-pisi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Stoor minus til office. Tidlig i oktober kjøpte jeg ett m102 ledningsnett av han. Han sa han ville ha forskudsbetaling og viste til en god komentar han hadde fått tidligere og at han var seriøs! Dum som jeg var forskudsbetalte jeg 1500 kr til han. Da jeg fikk pakken hadde han sendt heit feil ledningsnett! Han garanterte d var ett m102 ledningsnett om ikke var klippet eller sjøtet på.. Så fikk jeg ett annet m30 lednongsnett som var klipt nesten helt i stykker! Fikk tak i han samme dagen på sms da sa han att han hadde brukt opp pengene på regninger og var blakk!

Han har nå i flere måneder sakt han skal føre tilbake pengene mine når han har fått solgt noen deler.. Men nå svarer han verken på tlf eller bimmers.. Idiot!! Kan d virkelig ta flere måneder og hoste opp 1500 kr!

Ikke kjøp noe av han karen her! Navn : Kenneth Urdahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir brukeren mphr34ck NEGATIV tilbakemelding.

Begrunnelsen for dette er at vedkommende skulle kjøpe et motorfeste av meg som skulle sendes i oppkrav. Kjøper hentet derimot aldri pakken, og den er på vei i retur til meg i skrivende stund.

Har prøvd å ta kontakt, men til ingen nytte, ble plutselig helt taust i andre enden.

jeg har også sendt deg flere pm ang at jeg vil gjøre opp for meg men får aldri svar,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte iPad av ehrnst. Møtte fyren, fikk sett varen, har nå overført penger. Hyggelig og rask handel, slik det skal være :)

Grønt lys til noekult og. Han kjørte meg ril og med på bar:smile:

Sent from my Sensation using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke veldig dumt å legge inn her hvem som er useriøse og....

Si at jeg lurer på om en selger er seriøs og søker det opp så kommer brukernavnet fram i denne tråden,,

Skal jeg da sitte og lete igjennom 164 sider med brukere,,, for å sjekke om han er seriøs eller useriøs...

Eller skal jeg gå ut ifra at siden brukernavnet han kommer opp i tråden "Seriøse Selgere/brukere" så er han en trygg handel,,,

Ber da med dette moderator om å fjerne innlegg som omtaler useriøse brukere/selgere...

Sånn jeg ser det ihvertfall, kom gjerne med synspunkter :)

Helt i bunn på siden når du er i en tråd (rett ovenfor og til venstre for den nederste reklamen) er det et lite søkefelt. Taster du det/den du ønsker å finne inn her kommer kun de postene der vedkommende er nevnt:

sok1.jpg

sok2.jpg

Forresten grønt lys til sufii. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...