DieselVegard Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Jeg kan trygt anbefale HansV. Topp fyr! memberlist.php?mode=viewprofile&u=12119 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Solgte bil til skogsfisk uten problemer.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Har negativt inntrykk av m0lliz Skulle selge noen dempere som han skulle ha. Etter å ha pakket de inn, sagt nei til 3 andre som var interessert (siden m0lliz skulle ha dem) så har jeg ikke hørt mer, og han svarer ikke på PM selv om han leser det jeg har sendt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Tommel opp til M3 Yngve Kjapp til å sende og ingenting å si på varene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Handla med M3 Yngve. Det blir første og siste gang for å si det sånn. Da ser det ut som at endelig handelen ordna seg så da setter jeg å M3 Yngve som positiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Kan virkelig anbefale ///MPower Handlet en vare med ///MPower. Varen viste seg og være ikkje i henhold til annonsen og eg fekk returnert varen og pengene fekk eg tilbake. Kjekk kar og ha med og gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Kjøpte kobberforinger til e34-vindusviskermekanisme av scoot. Hyggelig og ryddig handel hvor varene ble levert på posten like etter jeg hadde overført pengene til konto. Nå gjenstår bare monteringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Ryddig og fin handel med Hypertraxx! Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Kjøpte kobberforinger til e34-vindusviskermekanisme av scoot. Hyggelig og ryddig handel hvor varene ble levert på posten like etter jeg hadde overført pengene til konto. Nå gjenstår bare monteringen Back at you kje! Penger overført pronto, null problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 solgte sikkert norges billigste BMW E34 540 til Barca///M her på forumet, han skulle betale årsavgift osv. men ødelagte bilen å nekter å betale den, så vil si han er en uoppriktig fyr og jeg har noe negativt mot ham. -Negativ errfaring: Barca///M Kjøpte bil av bmw5251989 her på forumet, og fikk med masse deler på kjøpet, en negativ ting var feil informering av hvilken motor som sto i bilen, men ellers ganske bra en ærlig fyr, og fikk en ganske god pris egentlig -Positiv errfaring: bmw5251989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Kjøpte noen felger til Bane bilen av wicky124 gikk strålende det ! felgene var like stygge ( Design ) som forventet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Emne: Seriøse Selgere/brukere solgte sikkert norges billigste BMW E34 540 til Barca///M her på forumet, han skulle betale årsavgift osv. men ødelagte bilen å nekter å betale den, så vil si han er en uoppriktig fyr og jeg har noe negativt mot ham.-Negativ errfaring: Barca///M Uff.. Tenkte å advare deg mot å selge bil til han når jeg så at dere skulle gjøre en handel, ser jeg skulle gjort det.. Han gikk fysisk til angrep på meg for en stund sida når han solgte bilen sin til en kompis av meg mens vi sto og skrev salgsmelding.. Hva skjedde med 540en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Kjøpte noen felger til Bane bilen av wicky124 gikk strålende det ! felgene var like stygge ( Design ) som forventet hehe Du er bare lei deg fordi du måtte bære dem ned selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 såså... bare fordi du var så pent kledd, å ikke hadde ork til å bære så har jeg ikke noe Nag heh.. veide ikke no, så gikk jo fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 var kledd pent med vilje..HATER å bære felger opp og ned trappa der as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå