Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Har negativt inntrykk av m0lliz Skulle selge noen dempere som han skulle ha. Etter å ha pakket de inn, sagt nei til 3 andre som var interessert (siden m0lliz skulle ha dem) så har jeg ikke hørt mer, og han svarer ikke på PM selv om han leser det jeg har sendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte kobberforinger til e34-vindusviskermekanisme av scoot. Hyggelig og ryddig handel hvor varene ble levert på posten like etter jeg hadde overført pengene til konto. Nå gjenstår bare monteringen :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte kobberforinger til e34-vindusviskermekanisme av scoot. Hyggelig og ryddig handel hvor varene ble levert på posten like etter jeg hadde overført pengene til konto. Nå gjenstår bare monteringen :mrgreen:

Back at you kje! Penger overført pronto, null problemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgte sikkert norges billigste BMW E34 540 til Barca///M her på forumet, han skulle betale årsavgift osv. men ødelagte bilen å nekter å betale den, så vil si han er en uoppriktig fyr og jeg har noe negativt mot ham.

-Negativ errfaring: Barca///M

Kjøpte bil av bmw5251989 her på forumet, og fikk med masse deler på kjøpet, en negativ ting var feil informering av hvilken motor som sto i bilen, men ellers ganske bra :)

en ærlig fyr, og fikk en ganske god pris egentlig :)

-Positiv errfaring: bmw5251989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emne: Seriøse Selgere/brukere

solgte sikkert norges billigste BMW E34 540 til Barca///M her på forumet, han skulle betale årsavgift osv. men ødelagte bilen å nekter å betale den, så vil si han er en uoppriktig fyr og jeg har noe negativt mot ham.

-Negativ errfaring: Barca///M

Uff.. Tenkte å advare deg mot å selge bil til han når jeg så at dere skulle gjøre en handel, ser jeg skulle gjort det..

Han gikk fysisk til angrep på meg for en stund sida når han solgte bilen sin til en kompis av meg mens vi sto og skrev salgsmelding.. #-o

Hva skjedde med 540en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såså... bare fordi du var så pent kledd, å ikke hadde ork til å bære så har jeg ikke noe Nag :) heh.. veide ikke no, så gikk jo fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...