Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Grei og ryddig handel med BB454BB

ingenting å utsette på "stfoer" heller

tok meg en titt på bremsene han hadde til salgs og bestemte meg fort for å handle da dette så bra ut og prisen var rett.

tommel opp fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale T.H.O som kjøper. Forhåndsbetalte uten å nøle. Hyggelig og seriøs.

Takk for det. Og du anbefales som selger!

Informerte godt om delene, og sendte kjapt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MINUS til Nrjey

Byttet bil med han, jeg betalte årsavg på den jeg hadde og han sa det var i orden på den han hadde. Stolte på dette, men såklart NEI!

Svarer ikke på tlf og klarer ikke å ringe opp igjen.

Svarer på pm i ny og ne, unnskylder seg med ditt og datt! Skal få fiksa det innen få dager osv blir skrevet, men nå har det gått for lang tid!! Jeg har solgt bilen videre og ny eier får ikke omregistrert bilen på seg når årsavgifta ikke er betalt!

Vel, jeg kan vel likesågodt forsvare meg med å gi et minus til erikrei også som brukte evigheter på å få fjerna heftelsene på bilen etter handelen. Jeg forklarte min økonomiske situasjon i øyeblikket da uvventede ting dukket opp og du godtok det. Men å terror-ringe hele familien min samt sende onkel politi i fra sunndal og helt til sunnmøre for å snakke med min mor når jeg er godt over myndig blir for dumt. Det ble gitt et estimat, du godtok den, men klarte likevel ikke å stole på det jeg sa. Jeg har heller ikke mottatt bilnøklene som avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...