BB454BB Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Grei og ryddig handel med BB454BB ingenting å utsette på "stfoer" heller tok meg en titt på bremsene han hadde til salgs og bestemte meg fort for å handle da dette så bra ut og prisen var rett. tommel opp fra meg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Kan anbefale T.H.O som kjøper. Forhåndsbetalte uten å nøle. Hyggelig og seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Anbefaler "ThorU" rask å super handel! Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Pluss til "vbrekke" også! Betalte som avtalt! Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Akkurat solgt ting til Forbiss, forhåndsbetaling og penger overført tvert så tommel opp. Og e30power10 sier at han skal kjøpe men det skjer liksom aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Solgte noen felger til bmwe30is Hyggelig fyr som kom og henta. Kan ikke bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen2k Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Tommel opp for "Anders92" hyggelig kar og problemfri handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Stort pluss fra meg til E24! Kjøpte girkasse og starter av han, og han ordnet transport fra Telemark til Vestfold slik at jeg skulle slippe å kjøre så langt. Hyggelig og ryddig type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Handlet med Kai-P.. Meget hurtig forsendelse og alt var som det skulle. Takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Takk for smertefri handel, Bimmerking! Null problem å handle med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Hadde en positiv handel med zeot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Pluss i boka til Markus E30 Mitt 2. handel med fyren, bra kommunikasjon hele veien som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Kan anbefale T.H.O som kjøper. Forhåndsbetalte uten å nøle. Hyggelig og seriøs. Takk for det. Og du anbefales som selger! Informerte godt om delene, og sendte kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 MINUS til NrjeyByttet bil med han, jeg betalte årsavg på den jeg hadde og han sa det var i orden på den han hadde. Stolte på dette, men såklart NEI! Svarer ikke på tlf og klarer ikke å ringe opp igjen. Svarer på pm i ny og ne, unnskylder seg med ditt og datt! Skal få fiksa det innen få dager osv blir skrevet, men nå har det gått for lang tid!! Jeg har solgt bilen videre og ny eier får ikke omregistrert bilen på seg når årsavgifta ikke er betalt! Vel, jeg kan vel likesågodt forsvare meg med å gi et minus til erikrei også som brukte evigheter på å få fjerna heftelsene på bilen etter handelen. Jeg forklarte min økonomiske situasjon i øyeblikket da uvventede ting dukket opp og du godtok det. Men å terror-ringe hele familien min samt sende onkel politi i fra sunndal og helt til sunnmøre for å snakke med min mor når jeg er godt over myndig blir for dumt. Det ble gitt et estimat, du godtok den, men klarte likevel ikke å stole på det jeg sa. Jeg har heller ikke mottatt bilnøklene som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Pluss i boka til Markus E30 Mitt 2. handel med fyren, bra kommunikasjon hele veien som vanlig! Stort pluss til deg og hyggeli å treffes ^^ satser på at bilen din kommer på veien igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå