Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Negativ til crade187! Avtalte at jeg skulle kjøpe en bakluke av han, jeg overførte penger for luka og frakt, så han skulle sende så fort pengene var på konto.

Har nå gått 1 mnd uten at jeg har fått bakluka, og han svarer ikke på tlf eller mld. Har også sendt mld pm, som han leser uten å svare!

Hold dere unna denna kopen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Som dere har fått med dere styrer jeg disse listene, men jeg har fått opptil flere Pmer på at brukernavnet som har fått positiv omtale har blitt skrevet feil.

Så jeg ber dere og være så snill og dobbeltsjekke brukernavnet før dere poster det! så slipper jeg og dobbeltsjekke dersom jeg lurer på noe ;)

Det er også veldig mange som har likt brukernavn bare med store og små bokstaver vær nøye med dette, så jeg ikke gir feil bruker positivt eller negativt omtale :D

Ellers så er det bare og dele erfaringene videre :)

Takk for meg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en meget hyggelig handel med Eirik Viste. Kom til lokalene hans å kjøpte en diff.sperre av ham. Fikk delene til en fin pris. Fant også ut at bakre mellomaksel måtte byttes. Dette hadde han også liggende. Hadde ikke tatt ut ekstra penger til mellomaksel, men det var ikke noe problem. Han stolte på at dette ble betalt, så jeg slapp en ekstra tur til byen for å evt. hente aksling senere. Lengre bolter til stikkakslingene hadde han også liggende som jeg fikk med!

Er relativt ny i BMW-miljøet så jeg fikk veldig mye nyttig informasjon angående motorplaner jeg har. Takker for en hyggelig handel og bilprat! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...