Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

norges02 anbefaler jeg ingen å handle med! Kjøpte brukte fram calippere som skulle være i meget god stand og nye calippere bak. Da pakken endelig dukket opp var det kun calipperene bak. De ble sendt i oppkrav så de 1300kr ble jo betalt. Etter mye om og men sendte han fram calipperene som var i "bra" stand. Det som dukket opp i posten var bare søppel!! Har prøvd å ta kontakt med han, men ikke no svar å få

Bilde av calipperene som skulle være lakkerte og i god stand

[ Bilde ]

Prøvd og handle av han jeg også. bare ræl alt han har... kjøpte 3 ting ikke noe var som fortalt og delene er så dårlige at jeg kommer ikke til å montere de heller så 2250 kr rett ut av vindu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for vår polske venn med brukernavn crist. Kjøpte ratt og grøftelys av han. Kvaliteten og jobben som var gjort på rattet var meget bra etter det jeg kunne dømme.

Han hadde ganske mye snacs og nytrukkede ratt osv på lager som var veldig fine og billig. Jeg møtte opp personlig og kjøpte varene av han så det er ut ifra dette jeg legger ut 1stk positiv kommentar ang han. Virker som en ærlig og hyggelig fyr.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for vår polske venn med brukernavn crist. Kjøpte ratt og grøftelys av han. Kvaliteten og jobben som var gjort på rattet var meget bra etter det jeg kunne dømme.

Han hadde ganske mye snacs og nytrukkede ratt osv på lager som var veldig fine og billig. Jeg møtte opp personlig og kjøpte varene av han så det er ut ifra dette jeg legger ut 1stk positiv kommentar ang han. Virker som en ærlig og hyggelig fyr.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen burde handle med en som heter Alexander juvik i Bergen.

Bare ren svindel!!!

Betalte 2200 for s50 veiv og kamhus for 2 uker siden. Enda ikke kommet noe deler etter 2uker!:0

Prøvd og ring mor, far og ex arbeidsgiver.

Ikke mye til hjelp da ingen hvet hvor han er elr bor!

Skygg unna.

Håper noen kan gi meg info om fyren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...