Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Tommelen opp for fuel2go :)
Kjøpte en tjeneste av han med familie: Hvite LED i skiver og nåler på instrumentpanel i E46en. Rimelig ift tyske sjapper og det gikk lynraskt, selv med posten tur-retur. :)

Tommelen opp for super1:

Solgte ham en Dynavin i postoppkrav, noe jeg vanligvis ikke gjør. Han hentet og betalte etter 1 dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå prøvd i flere dager å få tak i Morten kjærran Halvorsen. Ikke tar han tlf- ringte 5 ganger igår på forskjellige tidspunkt.

Sendt sms til han,flere pm her og på bimmeren, Flere meldinger via face-men velger å holde seg i skjul.

Han ble rimelig paff nå som jeg ringte til jobben og fikk pratet med han. Han lovet å sende idag- men det gjorde han 31 januar også...

Så nå får vi se om sporingsnummeret dukker opp i ettermiddag først,også blir det spennende å se hva som evt er i pakken.

Etter gjentatte forsøk på å få Morten i tale er fremdeles ikke salgsavtalen i orden.

Jeg fikk pris på noen deler som skulle være helt komplett og i orden. Dette er ikke komplett og i orden. Han lovte å ordne opp dagen jeg fikk pakken. Har skrevet med han flere ganger også. I ene øyeblikket er alt sendt og i orden. Neste gang måtte de bestille inn så han skulle hente det. Også svarer han ikke på noen dager igjen.

Er denne tråden kun for anbefalinger eller vil forumet ta tak i "selgere" som ikke holder ord og gir f?

Slike folk skulle vært utestengt spør du meg.

"Frustrert"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig handel med MarcusJansen :)

 

Kontaktet meg på PM og spurte om han fikk kjøpe felgene mine (helt utav det blå), vi ble enige om pris og så hentet han de dagen etter. Kjapt og hyggelig.

 

 

 

Propan: Denne tråden er for brukerne til å komme med tilbakemeldinger/omtale på andre brukere, enten de er positive eller negative. Tilbakemeldingene blir samlet og plassert på postiv- eller negativlisten, som du finner her

 

Opp til moderator og admins å kaste ut svindlere, men alle må få en sjanse til å ordne opp. Det er noen gjengangere med negative omtaler, men som ordner opp til slutt. Så det er ikke helt lett å si hvor grensen skal gå, før man blir kastet ut. Det er heldigvis ikke opp til meg å bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Snart skriver morty999 "åå jeg er bare treig med å sende deler buhuuu"...

 

 

Skjønner ikke at han fremdeles har lov til å selge noe her...

 

samme sier jeg om deg.. du gjør jo ikke stort annet enn å snakke piss om kebab og annet.

 

hadde jeg svindla noen så hadde jeg skjønt det ja. men nei det har jeg ikke gjort.

 

deler er sendt til han så alle er straks fornøyde også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer iallefall ingen når jeg snakker om kebab :)

 

Du er litt sånn "ååå jeg trenger penger idag. la meg selge noe. Men jeg må skaffe det først fra noen andre... men jeg selger det likevel. jeg får jo pengene.. så kan jeg bare si at jeg er treig med å sende deler og unngå kjøper til jeg har skaffet de delene..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...