Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

PAULUS på forumet suger!solgte meg interiør med ødelagte fester og klipte ledninger og påstod at det var min bil det var noe galt med!!!hellvetes drittperson!!

kjøpt en hel bil av ... eget hyggelig fyr han. så ikke noe å si på¨han jeg.. ;)

ja ordna seg igrunn til slutt da jeg fikk tilbake en del av kjøpesummen...som jeg igjen måtte investere i å få fikset setene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bærbar PC av dirtydicky her på forumet , jeg overførte penger en formiddag, fikk sms fra han samme kvelden med forsendelsenummer på pakken, og 3 dager etter var PC'n på plass så jeg kunne logge på bimmers fra sofa'n :D .

dirtydicky kan med andre ord anbefales :)

Det varmer å høre :love::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Jeg kjøpte deler for 4000 av LYNGDYRET. Han hadde et greit opplegg som jeg syntes virket så ordentlig at jeg torte å sette over 4000 rett til kontoen hans. Han sendte en e-mail der han bekreftet og forpliktet seg til å sende delene med en gang han hadde motatt pengene på konto. Jeg satt over pengene og 1 uke etterpå lå alle delene på posten fredig vaska og klare til bruk med alt av skruer, klips og muttere. Jeg vil da anbefale alle å kjøpe deler av denne personen. Han følger opp og skjekker opp ting og tang som man kansje egentlig kunne ha gjordt selv, Sier det igjen vis man trenger deler og han har det så kan dere føle dere trygge på at han holder det han lover!! Jeg har iallefall veldig god erfaring med denne brukeren

Hilsen Alte Lyngmo

Vil også framheve Lyngdyret! Virker som en kjempeperson. Hadde en storhandel klar med ham, men trakk meg når jeg fant ut at jeg ikke ville klart å få bygget godkjent. Hadde nok blitt noe provosert her selv kanskje, men Lyngdyret tok det utrolig fint, og opplegget hans virket utrolig bra og seriøst! Ordna transport osv...

Så får jeg heller sette meg selv i dårlig lys for å ikke gjennomføre handelen :roll:

Har også solgt felger til Øyvind Berg her på forumet! God handel, kjempekar. Håper du har fått brukt dem da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hmmm, hvor skal jeg begynne??

A-dekk: Kjøpte turbokit der, Fikk det relativt kjapt og var fornøyd. Kjøpte så en tilleggsprut, denne trøbler jeg med og sendte en mail til a-dekk. Fikk svar at det bare var og kommedit så skulle han hjelpe meg = meget fornøyd :)

Turbofun: kjøpte turbotimer og noen silicone slanger. Fikk delene fort men sliter litt med timeren, har fått hjelp via mail ved korrenspondanse med turbofun = Meget fornøyd :)

325icab_88: Handlet litt deler av han og er meget fornøyd med handlene :) = sjekk ut hjemmesia hannes http://www.klausentuning.no/ og finn mange kule ting der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Etterlyser Aqueritas-Veritas aka igjen!

Du svarer ikke på telefon eller PM, jeg vil ha de 3800kr du skylder meg!

Noen som har noe info om den kjerringa?

Vel hvis du ser tråden om e34'n han bygget og hva han har skiftet nick til så er det lite trolig at du får tak i han her på forumet..

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=42595&highlight=

Har nok lagt merke til det.

Tenkte at det kanskje var noen som viste hvem fyren er, evt kjenner han :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...