mort Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Har og gode handeler at Jarli og JAL-535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Går god for "bmw520" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Ingen positiv erfaring med compaq her på forumet. edit: tydligvis laget seg en ny bruker nå ved navn super8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Den som startet denne threaden burde oppdaterene den ukentlig, med å sørge for å skrive alle navnene på første siden.. Altså at du bare editer den første posten din. Da ville det vært MYE enklere for alle sammen å finne de positive/negative folkene, istedenfor å lete igjennom 16 sider med mye utenomprat =) Bare et forslag =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Har kjøpt en finfin Haynes rep-manual av bmw320cab her på forumet. Fin handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 ingen god erfaring med RubenD her på forumet. Kjøpte sorte nyrer i begynnelsen av desember, forskuddsbetalte og har ventet. sendt 3-4 PM og blitt lovet å lovet. lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 kjøpte nullstillings verktøy av BMW320cab. møtte han og betalte cash. prøvde den da jeg kom hjem. funket perfekt. takk for handelen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Negativ erfaring med Too Fast. Han ville kjøpe no motorfester av meg, og ønsket å få dette sendt i oppkrav. Fikk så etter noen uker pakken uåpnet i retur da han ikke hadde hentet den på posten. Jeg tapte derfor fraktkostnadene. Han svarer heller ikke på PM i ettertid, selv om jeg kan se at han har lest de. Latterlig å gjøre seg til kjeltring for noen få hundrelapper. Enkelte synker lavere enn andre... Positiv Erfaring med: Richie85 ,RobertN ,Galskap racing , Zolic, ,Badsha og anders87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Har KUN hatt gode kjøp/salgserfaringer med folk her inne på bimmmers til nå. Men så måtte den gode trenden brytes!Reedline skulle ha et luftinntak med meg og ønsket at jeg sendte det i postoppkrav. Jeg sendte det og nesten en måned seinere fikk jeg det uåpnet i retur. Han hadde ikke giddet å hente pakken engang. Det var 220,- kroner i dass for meg over en del som kostet 150,-. Etter dette har han heller ikke svart på PM. Rett å slett LATTERLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Her er forresten et eksempel på hvordan man kan løse problemet med at man må bla seg igjennom alle sidene for å sjekke hvem som er trygt/ikke trygt å handle med her inne. Ganske enkelt, men litt arbeid for moderator da. http://xbox-norge.net/ForumsPro/viewtopic/t=904.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Har handlet deler av Yngvejos , torbjørn ,KEZ3 , Gunnar , 325i_E-30 og kbteknik og har berre positiv erfaring med de. Kjapt og greit Flotte deler som holdt hva de lovet Kjøpte motor av MrBimmer, Motoren og kassen kom greit ,ikke noe prob Solgte bil/objekt til Morty999 gikk helt fint når vi endelig fikk den over fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 REDIGERT!!! Beklager Rune B. Jeg la som sagt ut dette FØR vi ble enige via PM.... Vi er nå enige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 jeg har handlet med yngejos(?) og bmw-e46-e36 begge folkene gikk det smertefritt med pakken kom kun ett par dager etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 God erfaring med sgrevskott. Kom kjørende fra Bergen i dag til meg ved Lillestrøm for å hente en håndfull deler. Skulle tilbake samme kveld Misunner han ikke turen i dette føret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Jeg kjøpte litt av Frode_E30 og Mr_Tran, dette gikk smertefritt og bare positivt. Mr tran kom og leverte på døren og det var kjempe, da dette var en løftebukk og ikke jeg hadde mulighet til og hente. Frode_E30 handlet jeg en prog,bensintrykksreg av og denne kom etter noen dager. Disse 2 kan annbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå