Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Den som startet denne threaden burde oppdaterene den ukentlig, med å sørge for å skrive alle navnene på første siden.. Altså at du bare editer den første posten din. Da ville det vært MYE enklere for alle sammen å finne de positive/negative folkene, istedenfor å lete igjennom 16 sider med mye utenomprat =)

Bare et forslag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ erfaring med Too Fast. Han ville kjøpe no motorfester av meg, og ønsket å få dette sendt i oppkrav. Fikk så etter noen uker pakken uåpnet i retur da han ikke hadde hentet den på posten. Jeg tapte derfor fraktkostnadene. Han svarer heller ikke på PM i ettertid, selv om jeg kan se at han har lest de. Latterlig å gjøre seg til kjeltring for noen få hundrelapper. Enkelte synker lavere enn andre...

Positiv Erfaring med: Richie85 ,RobertN ,Galskap racing , Zolic,

,Badsha og anders87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har KUN hatt gode kjøp/salgserfaringer med folk her inne på bimmmers til nå. Men så måtte den gode trenden brytes!Reedline skulle ha et luftinntak med meg og ønsket at jeg sendte det i postoppkrav. Jeg sendte det og nesten en måned seinere fikk jeg det uåpnet i retur. Han hadde ikke giddet å hente pakken engang. Det var 220,- kroner i dass for meg over en del som kostet 150,-. Etter dette har han heller ikke svart på PM. Rett å slett LATTERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet deler av Yngvejos , torbjørn ,KEZ3 , Gunnar , 325i_E-30 og kbteknik og har berre positiv erfaring med de. Kjapt og greit :D Flotte deler som holdt hva de lovet :D

Kjøpte motor av MrBimmer, Motoren og kassen kom greit ,ikke noe prob :)

Solgte bil/objekt til Morty999 gikk helt fint når vi endelig fikk den over fjellet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kjøpte litt av Frode_E30 og Mr_Tran, dette gikk smertefritt og bare positivt. Mr tran kom og leverte på døren og det var kjempe, da dette var en løftebukk og ikke jeg hadde mulighet til og hente. Frode_E30 handlet jeg en prog,bensintrykksreg av og denne kom etter noen dager.

Disse 2 kan annbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...