Gå til innhold

328Ci e46 00' Aerodynamic. Nylakkede felger montert! Side 3


Anbefalte innlegg

Begynner å bli fornøyd med bilen nå så da tenkte jeg det var på tide å legge ut en tråd om den for å høre hva allmennheten synes om den :wink: Har hatt den ett år nå og er svært fornøyd. Kjøreglede 8)

Kom med kommentarer, både kritikk og ros. Men kritikken bør helst begrunnes og ikke minst være noenlunde saklig :roll: Lyktesenkerene synes jeg kledde bilen selv om jeg var skeptisk, så de blir ikke tatt av igjen :wink:

Har ikke mange bilder nå da jeg kun har noen slitne, flassede vinterfelger montert. Sommerfelgene er BBS RKII i 18"x8,5". De skal pulverlakkeres så snart som mulig og blir ikke montert før det er i boks..

Ellers er den gått ca. 107000 km, er registrert sent i 99', har det meste av utstyr og orginal aerodynamikk-pakke (fangere og skjørter). Har pjasket litt de siste mnd. med bilen siden den har stått i garasje hele vinteren:

Pedaler, shortshift, matter, frisket opp skinninteriøret, chromeringer i instrument, m3-kopi-speil, lyktesenkere, bakrutesenker, bagajelokksvinge, xenon i grøftelys, angeleyes, carbonemblemer, titan lykteinnsatser, sølv-blinklyspærer, etc...

Lakket opp framskjermer, panser, framfanger, bakfanger, bagasjelokk + lyktesenkere, m3-speil, bagasjelokksvinge, bakrutesenker. Det var en idiot som rygget på meg å stakk av i fjor høst. Traff venstre framskjerm. Men takket være observange sjeler så fikk jeg tak i tosken :twisted: Da passet det utmerket å lakke opp igjen diverse ting pga. steinsprut og et par kattepåkjørsler etc. i samme slengen :wink:

yiari7k5d3xmag5rgl5g.jpg

fkpyizl5ns4t0eim47vy.jpg

4z1hwb0t16vw6930t6jl.jpg

y8d1sy4utay9mi5xtk67.jpg

bxop5ui1f24zx75srpy4.jpg

Videre plan er altså å få pulverlakkert sommerfelgene, sotet vinduene (profesjonelt hele veien rundt) og så står en Eisenmann eller en Supersprint bakpotte på ønskelisten 8)

Skal også sende bilen til en som kan bilpleie for å få den polert og teflonbehandlet litt senere på våren..

todh07c9dkpfxo38cgri.jpg

Slenger opp et gammelt bilde av bilen med sommerfelgene på også, bare for syns skyld :wink: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vett bare om et som beskriver den bilen der:

NYDELIG

må være hærlig og få tak i en jævel som rygger i deg, så stikker av?

Kan bare tenke meg hva som hadde skjedd hadde det vert meg som fikk tak i en sliken kar.

Uansett strøøken bil..

E46 er nydelig bil, skal til tyskland og se neste uke så håper det ender med bil tur hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :wink:

Ja, det kan jeg skrive under på :twisted:

Hadde parkert utom svigers og etter noen timer der, så ringte telefonen til dama. Da var det en veninne av hun som hadde sett en rygge på bilen min, så hadde han gått ut for å se og så hadde han bare kjørt...

Men hun tok bilnr. så jeg fikk fikk tak inavnet på bileier og skal si han var spak når jeg slo på tråden og konfronterte han med at han hadde laget bulk i framskjermen min og riper på framfanger... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med obervante naboer :D Den bilen var dritfin! Likte aerodynamicpakka godt. Kan ikke huske å ha sett noen av dem her på forumet siden jeg ble med. Og interiøret er jo helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med obervante naboer :D Den bilen var dritfin!Likte aerodynamicpakka godt. Kan ikke huske å ha sett noen av dem her på forumet siden jeg ble med. Og interiøret er jo helt perfekt!

Takk, takk :D

Hun var ute å gikk tur, så jeg hadde utrolig flaks, og veldig glad for det :wink: Reperasjon kom jo på 6500,- for en bitteliten bulk og noen riper i fanger..

Har ikke sett andre med den Aerodynamikk-pakka heller. Tror den ikke er så alt for vanlig, og det er jo helt greit for meg :D Vurderte å bytte ut framfangeren til å begynne med, da jeg ikke likte den så godt. Men nå har jeg vent meg til den og liker den svært godt siden det ikke er særlig mange andre som har den.

Interiøret er jeg også godt fornøyd med. Svart sportsskinn med elektriske seter og memory, alu-lister og svart taktrekk. Er også telefon med handsfree og navigasjon med 4:3 skjermen, aircondition, setevarme...

Skal prøve å få tatt bilde bakfra også så dere får sett bakfangeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil!

En kamerat av meg hadde denne stylingen på sin E46 323ci. Samme farge i grunn også, synes det er litt pent jeg da!

Synd med idioter som rygger på og stikker av, men godt det ble en ordnings på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare fine ord så langt 8)8)

bra dere liker bilen. skal prøve å få tatt flere bilder så fort som mulig. men har lyst å få på sommerfelgene først. ufattelig stygge de vinterfelgene. han jeg kjøpte bilen av hadde ikke vasket felgene før han puttet de i poser og jeg åpnet selvfølgelig ikke posene før jeg skulle ha de på til vintern, 7-8 mnd senere. så felgene var i temmelig dårlig forfatning kan man si :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...