Gå til innhold

Harry Klein


Anbefalte innlegg

Da har vi vært og luftet oss, Harry og jeg. Harry har fått på sommersko og da ble alt så meget bedre. Strålende sol og tørr asfalt lar seg høre......

7qh97ftlarvcsttjrfc8.jpg

Vel, bedre og bedre? Michelin X som er nærmere 30(!) år gamle, var alt annet enn bra, for å si det mildt :mrgreen:

Harry, du, Harry

180.jpg

Resedagrün er ikke spesielt fotogen, men desto finere i virkeligheten....

164-2.jpg

168-1.jpg

Deilig spoilerløs Sharknose

162-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, kompis som har den nå. Vel, du fant gasspedalen når jeg dukket opp i speilet sist gang jeg kom bak deg........

Kan aldri tenke meg at jeg fant gasspedalen, med alt bråket fra M30'en det medfører, uff ;)

Ut å kjørt allerede? Bilen min står dessverre innerst i en låve, så får den ikke ut før 1.april. Kan bli en lang mnd. om været blir som i dag.

Hvilken E24 er i best stand av den grønne og sorte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kompis som har den nå. Vel, du fant gasspedalen når jeg dukket opp i speilet sist gang jeg kom bak deg........

Kan aldri tenke meg at jeg fant gasspedalen, med alt bråket fra M30'en det medfører, uff ;)

Ut å kjørt allerede? Bilen min står dessverre innerst i en låve, så får den ikke ut før 1.april. Kan bli en lang mnd. om været blir som i dag.

Hvilken E24 er i best stand av den grønne og sorte?

Begge er i bra stand og spesielt i karosseri. Den svarte skal få nye storforinger og brilleforinger i bakstillingen, alt foran er nytt. Førersetet har kommet tilbake fra salmakeren og ble bra. Deretter blir det hjulstilling og Alpinahjul og da er den vel mer eller mindre klar.

Den grønne trenger noen nye bremseskiver og litt annet småtjafs, men det er bestilt og monteres fortløpende. Den grønne går og hoster litt, men alle tennigsdeler skal skiftes, så får vi se om det hjelper. Bilen har stått i ro alt for lenge, men vi går på med lys i sinnet og med mål om å fikse det som ikke er i orden :D .

127.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skyldtes hostinga?

Ikke verre enn liten eller ingen stiftåpning, eller for å være korrekt: Jeg har byttet stift og justert kamvinkel. Det var uansett omtrent ikke åpning på den gamle og det var nok der feilen lå, den gamle stiften er nok ok.

Nå går den så fint at det er en drøm :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...