Gå til innhold

Min e90 getn low.. oppdatering side 6 coilovers++


 Share

Anbefalte innlegg

Hei

tenkte lage liten tråd om førstebilen min. fikk den i hus for et par dager siden.

er en sapphire svart 2005 modell med 2l 150hk motor og selvfølgelig manuelt gir :)

Utstyrsmessig er den ganske skrapt, det som er av utstyr er vell: auto klima, professional spiller, pdc forran og bak, keyless, sportsratt?, regnsensor og dekktrykkskontroll

Hjulmessig står det på noen kjipe 16 toms alu felger med goe dekk(kan vell selges for et par tusen) og kjipe stålfelger på vinter med bra piggfrie dekk.

Planer som står for tur er:

Tåkelys

Angel eyes

Polere den skikkelig opp med maskin(er desverre sliten i lakk)

fikse div riper og skade i framfangeren

Nye felger(vurderer gs gold track i 19x9,5 bak og 8,5" forran) ønsker tips her til rimelige felger.

senk(tror det blir justerbart)

blackline baklyter

og div småting

20120429_172952.jpg

20120429_172811.jpg

er det sportsratt?

20120430_114226ff.jpg

kommer mer bilder snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har sett litt på jom coiloversene på qwt, hørt dem er helt greie i kvaliteten? koster bare 3999 elns.

blir nok heller å gå får gold track istedenfor hyper pga er tilbud på gold.

tenker bare kjøpe noen billige drittdekk i førsteomgang. regner med de blir slitt ut fort til jeg har kjørt ifra meg litt. tenkt nangkang elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkdim som anbefales på 19x8,5 og 9,5"? helst litt strekk, men ikke sånn overkill.

har jo og sånne dekktrykksensorer, hvordan får jeg limt dem inn i nye felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en telefon til Schmiedmann og hør om de har mer igjen av det billige FK Coiloversettet. Mener det kosta ca. 3600 da jeg kjøpte det.

Pen bil du har fått deg. Og rattet er vel sportsratt ja, men ikke M-Sport rattet.

Kjøpte selv nettopp Goldtrack til min E91 fra GS i Sirevåg. Tror ikke du finner billigere felger enn det med såpass bra utseende.

De hadde masse på lager også så det er bare å handle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin førstebil!

Det stemmer at dekktrykkskontrollen sjekker hjulenes hastighet i forhold til hverandre for å oppdage evt. endringer i omkrets pga. punktering. (Nettopp lest om det i manualen).

Rattet ditt er for øvrig sportsratt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en telefon til Schmiedmann og hør om de har mer igjen av det billige FK Coiloversettet. Mener det kosta ca. 3600 da jeg kjøpte det.

Pen bil du har fått deg. Og rattet er vel sportsratt ja, men ikke M-Sport rattet.

Kjøpte selv nettopp Goldtrack til min E91 fra GS i Sirevåg. Tror ikke du finner billigere felger enn det med såpass bra utseende.

De hadde masse på lager også så det er bare å handle ;)

ja får prøve ringe dem, men har nok ikke penger til senk før feriepengene kommer.

henta du felgene selv på sirevåg? står jo på gs sine sider at frakt kosta 100kr eller noe(hjem). hørtes alt for billig ut. dem sa uansett jeg kunne få felgene frakta gratis til sirevåg(dem hadde ikke inne der)

utrolig fin z4'n din forresten :D så den på councoursen i fjor(var der uten bil... :P ) og 1.mai på jærhagen + noen ganger på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...