Gå til innhold

Bmw forsikring

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har nettop kjøpt meg en ny bmw 318i e36, henter ikke bilen før i neste uke, men det er allikevel ganske essesielt å ha forsikring på bilen. Siden jeg er 18 år og nettop har fått lappen kommer det garantert til å bli svin dyrt med forsikring. Så jeg lurte på om dere har noen gode tips på hvor jeg burde kjøpe meg forsikring. ps bruker sr-bank til alt annet er det kansje noen fordeler ved å bli totalkunde der? pris lettelser eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

meld deg inn i BMWCCN og kjøp forsikring hos Unison Forsikring (må ringe dem). Eventuelt ringer du Unison og forhører deg om hvilken pris de kan tilby før du melder deg inn i BMWCCN

Dette anbefaler jeg deg, også. Sparte 6000 årlig på bilforsikringen sammenlignet med konkurrentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meld deg inn i BMWCCN og kjøp forsikring hos Unison Forsikring (må ringe dem). Eventuelt ringer du Unison og forhører deg om hvilken pris de kan tilby før du melder deg inn i BMWCCN

Dette anbefaler jeg deg, også. Sparte 6000 årlig på bilforsikringen sammenlignet med konkurrentene.

+1

Jeg fikk det 8000kr billigere en Nemi (som forøvrig var den billigste utenom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det faktisk over 13 000 billigere enn gjensidige, totalt for hus, bil og reise. Her forleden ringte den en kamerat av en kamerat som jobber i Storeband. Han ville prøve å gi med en god venne avtale. Fortalte han litt humoristisk at han kunne jo bare prøve, men han ville nok slite. beste prisen han kunne gi var dobbelt så dyrt som Unison.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut virkeligt bra ut det her! Jeg må vel nevne til Unison at jeg er medlem av BMWCCN? eller er Unison bare for bmwer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med Unison nuh, og til og med med BMWCCN medlemskap så ligger jeg dårligere ann enn gjensidige. Som igjen, er helt råe på service og pris. Kommer til å beholde de en stundt framover. Men han sa når jeg runder av 24 så blir det halvparten å betale på den 530´n min... Trøstet han med at til den tid så er nok motor størrelsen blitt økt med 1.5-2 liter til og fått på 2 eller 4 sylindrer til, med muligens fin fin "M" merke bakpå :twisted:

Gjensidige har forløpig den "grensa" på 23. Og det er ikke så lenge til for min del hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du er medlem i BMWCCN får du et godt tilbud fra dem, da de har avtale med Unison.

Så ring dem, og spør hva forsikringen ville kommet på, om du meldte deg inn i BMWCCN.

Det var det jeg gjorde.

jeg ringte nettop unison forsikring, og han sa jeg måtte melde meg inn for å få et tilbud.

Nå er da jeg 19 med 40% bonus, og 745 i mnd/ 89** i året ;) syntes ikke det er galt for en 520:)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsikring hos gjensidige nå, på to biler m/40% og personforsikring på meg selv, med månedspris totalt på 1880,- for alt.

prisen på bmw'n ligger på 15.500,- i året, 8000km full kasko m/leiebil, mens unison med rabatt fra bmw ccn kunne gi meg 26.000 alt det samme bare uten leiebil :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige har vert biligst på bmwene jeg har, du får jo også igjen ungdomstillegget når du har passert 23år og har kjørt skadefritt.

Men du bør sjekke litt rundt, de fleste forsikringsselskaper har avtaler med forskjellige organisasjoner/lag/arbeidsgivere som gir bra rabatt. Om du er naf-medlem f eks så har jo naf ganske greie priser på forsikring gjennom sin partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...