Jacooobs'n Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Jeg har lenge hatt "kjedelige" familie-dieseler men nå fikk madammen familiebilen og jeg har kjøpt en e92 M3. Enkelte selskaper vil ikke forsikre den og de som vil, krever 27000,-, Fikk det ned i 14700,- med medlemskap i BMWCCN. Er det noen andre her som har forsikret en slik bil? Min er en 2008, M-drive, EDC etc. Forholdsvis orginal. Jeg er 29 år, 75% bonus som skvetter opp til 5. året i Mars. Egen garasje, 8000 km, monterer gjerne tracker! Noen tips? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Tja. Jeg kan ikke helt uttale meg om M3en, menjeg fikk pris på E60 M5 av Jernbanepersonalts Bank og Forsikring da jeg jobber i Jernbanen. De skulle ha 12000 i året full kasko. 23 år, 70% 3. år 12000 km i året BMW OEM tracking eller tilsvarende ble krevd. Når det gjelder å forsikre slike biler må du enten ha en utrolig god forsikring i et kjempebra selskap, eller være i et lite lukket miljø som har egne foretak som forsikrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Tror du skal være fornøyd med 14.700 i året på den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 OEM tracker er det kanskje i bilen allerede, kan jeg se det på ch.nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 14700 er helt ok på en sånn bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Du kan se det på chassir nr ja. bmwvin.com Men det er veldig tvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 hvis den skal hete noe med "tracker" så har jeg ikke det.. Er det kun noen få som er godkjent av forsikringsselskapene? Og hvem er best iht sync med iPhone for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Som nevnt tidligere i tråden, så skal du nok ikke klage på 14k i året. Det er ikke mye for en slik bil. Jeg hadde noe i samme banen for 2 år siden og jeg tok en runde på å finne det billigste alternativet. De som IKKE ville ha meg som kunde ville ha over 100tusen. (25 år, 75% bonus, 16000 kj.lengde, Kasko med toppdekning, full samlerabatt med 5 forsikringer eller mer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Ok, lenge siden jeg har hatt morsom bil skjønner jeg.. Vet ikke om Unison har boligforsikringer jeg men da vanker det kanskje en samlerabatt på toppen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Er du nå så sikker på at du har fått så bra tilbud fra Unison da? ref: http://bmwccn.no/unisonavtalen-tilleggsinformasjon/ Jeg flykter nå derfra og venter på tilbud fra Gjensidige. I fjor sommer ringte IF til meg og ønsket å selge forsikring til meg. De matchet faktisk Unison sin pris unntatt det med banekjøring. Så om avtalen til Unison var så enormt bra vet jeg ikke.... Let litt videre du Jeg har enn så lenge både bil, innbo og reiseforsikring i Unison... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Og da blir jeg IF kunde nok en gang. Nesten 2000,- rimeligere enn Unison Z4en ble 1599,- rimeligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 hvis det er til noen trøst, kan du til sammenligning se hva jeg betaler for min 2008 mod 120d coupe ! 17 940.- full kasko 24 år 30 % hos gjensidige ! syns din M3 forsikring var billig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 IF... ville ikke ha M3'n i det hele tatt de.. Skal ta en runde med flere selskaper og samle alle forsikringene en plass.. Takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdw Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Skremmende å betale under 15k i året for en nyere M-bil? Synes du fikk en sykt bra pris jeg Må huske på at du forsikrer en bil Norge egentlig ikke har interesse av å ha i landet, og noe av det samme gjelder hos forsikringsselskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Har du forsøkt Dnb? Har M550´n der, totalt 11 000 i året. Da er det Superforsikring (ny bil første 3 årene), 16 000 i kjørelengde, og normal (6000) i egenandel, ikke krav til sporing eller noe som helst Bilen er da på 75% på 5 året, samt egen garasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå