Gå til innhold

Skremmende forsikrings-premier på M3 (e92)

Jacooobs'n
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt "kjedelige" familie-dieseler men nå fikk madammen familiebilen og jeg har kjøpt en e92 M3.

Enkelte selskaper vil ikke forsikre den og de som vil, krever 27000,-, Fikk det ned i 14700,- med medlemskap i BMWCCN.

Er det noen andre her som har forsikret en slik bil?

Min er en 2008, M-drive, EDC etc. Forholdsvis orginal.

Jeg er 29 år, 75% bonus som skvetter opp til 5. året i Mars.

Egen garasje, 8000 km, monterer gjerne tracker!

Noen tips?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja.

Jeg kan ikke helt uttale meg om M3en, menjeg fikk pris på E60 M5 av Jernbanepersonalts Bank og Forsikring da jeg jobber i Jernbanen.

De skulle ha 12000 i året full kasko.

23 år, 70% 3. år

12000 km i året

BMW OEM tracking eller tilsvarende ble krevd.

Når det gjelder å forsikre slike biler må du enten ha en utrolig god forsikring i et kjempebra selskap, eller være i et lite lukket miljø som har egne foretak som forsikrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere i tråden, så skal du nok ikke klage på 14k i året. Det er ikke mye for en slik bil.

Jeg hadde noe i samme banen for 2 år siden og jeg tok en runde på å finne det billigste alternativet.

De som IKKE ville ha meg som kunde ville ha over 100tusen.

(25 år, 75% bonus, 16000 kj.lengde, Kasko med toppdekning, full samlerabatt med 5 forsikringer eller mer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du nå så sikker på at du har fått så bra tilbud fra Unison da? ref: http://bmwccn.no/unisonavtalen-tilleggsinformasjon/

Jeg flykter nå derfra og venter på tilbud fra Gjensidige.

I fjor sommer ringte IF til meg og ønsket å selge forsikring til meg. De matchet faktisk Unison sin pris unntatt det med banekjøring. Så om avtalen til Unison var så enormt bra vet jeg ikke....

Let litt videre du ;)

Jeg har enn så lenge både bil, innbo og reiseforsikring i Unison...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende å betale under 15k i året for en nyere M-bil? Synes du fikk en sykt bra pris jeg :) Må huske på at du forsikrer en bil Norge egentlig ikke har interesse av å ha i landet, og noe av det samme gjelder hos forsikringsselskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt Dnb? Har M550´n der, totalt 11 000 i året. Da er det Superforsikring (ny bil første 3 årene), 16 000 i kjørelengde, og normal (6000) i egenandel, ikke krav til sporing eller noe som helst :) Bilen er da på 75% på 5 året, samt egen garasje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...