Gå til innhold

Alpina B10 4.6 E39 - Alpina Biturbo E34 - E39 Individual*Atlantis* --Biturbo update Side 9


 Share

Anbefalte innlegg

Som sikkert noen FÅ fikk med seg solgte jeg Alpina B12 5.0 e32 jeg hadde og den ble solgt til Polen.
Bilen ble også kjøpt av en veldig hyggelig entusiast som hadde flere flotte bmwer. Så blir nok godt ivaretatt.

Så da var det ut på det store nett for å jakte seg ny bil :D

Etter mye leting fant jeg endelig det jeg lette etter som jeg mener er en verdig erstatter til Alpina B12n jeg solgte.

Legger ut et lite bilde, midlertidig fram til bilen er ankommet. Kanskje noen updates før den tid :D
Hva tror du det kan være?

God Sommer

0h5kzici466a5on10pqm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en V8S!:D dritrått! Sånn kunne jeg tenkt meg også. Siden jeg liker best touringen, ville jeg egentlig ha en S istedet for M5. Alpina blå vel? Nydelig sammen med sort høyglans.

Du har handlet min drømmebil, uten tvil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke en V8S selvom jeg kunne tenkt meg det en gang. Men er en vanlig v8 4.6 b10 :D

Lyktene er byttet, bilen er Alpina blå med gull dekor

6fuosr6p0wp1izcl6qdc.jpg

Blir gøy med 8errrr, gleder meg til å hente denne. Men nå har den en lang båt ferie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke en V8S selvom jeg kunne tenkt meg det en gang. Men er en vanlig v8 4.6 b10 :D

Lyktene er byttet, bilen er Alpina blå med gull dekor

[ Bilde ]

Blir gøy med 8errrr, gleder meg til å hente denne. Men nå har den en lang båt ferie :D

Er jo skiftet lister også på denne da? Er jo lakkerte facelift lister. :)

Nydelig bil ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og du Chris! :D du har jo erstattet 2 biler i slengen du? ;)

Så ut som en nydelig bil du har bestilt, gleder meg til å se denne også :D

Hehe, ja ble faktisk alpina og benz! Må jo prøve mercedes, selvom bmw er førstevalget!

Måtte ha bruksbil i sommer så gikk for en e220cdi w210, Men uten rust. Tro det eller ei!

Må si de bilene er jeg blitt begeistret for etter å ha kjørt en selv! I dag har jeg kjøpt inn skjeldene smidde Carlsson felger til den. Så den ser litt bedere ut enn en taxi:D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...