wicky124 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 (endret) Stakk sørover i landet og handlet meg E46 328i idag...relativt ålreit utstyrt... Tror nesten jeg kan si at denne har alt utstyr...har iallefall aldri sett en annen e46 i Norge med mer utstyr enn denne.... Bilen trenger litt fiks.. litt rust på bagasjen, samt no flekker her og der, bytte begge skiltlysholderne bak, justere ned xenonlysa, bytte lufteskruen til radiatoren, ta en flush av motoren (masse gugge..) samt bytte skiver og klosser foran... Og en generell service (full servicehefte til 180kkm) siden bilen nå har passert 212000km... Ellers... morro med ordentlig sekser igjen <3 S305A Remote control for central locking S411A Window lifts,electric,front/rear S473A Armrest front S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S550A On-board computer S832A Battery in luggage compartment S205A Automatic transmission S210A Dynamic stability control S235A Towing hitch, detachable S256A Sport/MF steering wheel/cruise control S261A Side airbags for rear passengers S288A BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S358A Climate comfort windscreen S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear electric S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S438A Fine wood trim S459A Seat adjuster, electric, with memory S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S528A AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL S534A Automatic air conditioning S609A Navigation system Professional P628A Communications package S629A Car telephone (GSM) w card reader, front S674A HiFi System Harman Kardon L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S902A Special inspection press vehicles S915A Delete clear coat Og no bilder: Endret Mars 25, 2015 av Wicky hermanoo90, kortsluttning, fish og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Grattis med ny bil da Var rimelig greit utstyrt, ja! Måtte noen av bilene vike, eller sitter du med 4 nå? Hehe Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Er det no utstyr som egentlig mangler? Sikkert sportsseter? Fikk man pre-facelift med m-pakke? Jeg vil ha angeleyes Sondre523i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Ser jo faktisk ut til å være en vannvittig godt utstyrt bil Gratulerer! Siden du sier "alt utstyr" må jeg bare nevne at ved første øyekast ser jeg at den mangler shadowline, hengerfeste, stor navi, sort taktrekk, regnsensor D.Toft og Ostnes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Shadowline hater jeg, hengerfeste er avtagbart, sorttaktrekk hater jeg, stor navi fikk man vel kun på facelift? og regnsensor...ja det mangler...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Shadowline, høyglans shadowline, m-tech 1, sportsinteriør, sportsunderstell. Regner med du har cruise control på MF? Lurer på om noen hadde rollo. Edit: regnsensor er kjekt bruker den veldig ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Har cruisekontroll OG el-gardin bak...og telefon, og navi, og soltak og xenon og ryggesensor og hengerfeste og skinn og memory på førerstol, el-passasjerstol...armlene med oppbevaring.. cd veksler... etc etc etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 selvom du hater det, så er det jo utstyr som mangler, just sayin' haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Edit: regnsensor er kjekt bruker den veldig ofte. Rain-off Så ut som en veldig god bil dette, Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Grattis Vannforbruket da? hehe. Husker det stod i annonsa. Så lenge det er kun radiatoren så er det jo greit, men litt kjipt om motoren er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Står jo "alt utstyr".. i anførselstegn... okey da...denne har NESTEN alt utstyr...er særdeles godt utstyrt...og har garantert mer utstyr enn de fleste andre e46 fra 1999 her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Grattis Vannforbruket da? hehe. Husker det stod i annonsa. Så lenge det er kun radiatoren så er det jo greit, men litt kjipt om motoren er gåen. Var ingen gugge i kjølevæska (bilen stod på tomgang i 2timer før vi kjørte hjem) bare litt brun olje i motoren..Lakk fra lufteventilen..selger plugga den med en selvborrende mutterskruebolt-ting før vi kjørte hjem..Null forbruk av vann, ingen oljelekkasje eller annet..ingen rar lukt på eksos... Thundercoil og Kjexx reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Grattis med rå E46 cruise + kebab snart! hehe wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Gratulerer med usedvanlig godt utstyr bil, digger original telefonen Denne så jeg hver dag i mange år da det var vår nabo som hadde den, men visste ikke at den var sååå godt utstyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Jeg fikk også litt sjokk med tanke på utstyr og prisen den ble solgt for (til meg)... Ikke sett så mange E46 med så mye utstyr...visste forresten ikke at E46 pre-face ble levert med harman kardon engang... originaltlf er chill..spess siden den virker, og alle pixler er intakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå