Bimmer fan Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Hei! jeg har tidliger hatt e46 men følte for å skaffe meg noe nyere og da falt valget på e90 Er da en BMW 320d xdrive 2009 med det meste av utstyr. Har en del småplaner med den i tillegg til at jeg har fått gjort noe allerede! Har slengt inn litt diverse bestillinger på "mods" så det kommer en del bilder og updates i fremtiden Utstyrlist: S1CAASelektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehiclesS1CBACO2 Umfang CO2 packageS1CDABrake Energy Regeneration Brake Energy RegenerationS203AAllradantrieb 4-wheel driveS205AAutomatikgetriebe Automatic transmissionS216AServolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONICS249AMultifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheelS2MFABMW LM Rad M Sternspeiche 193 BMW alloy wheel, M spider spoke 193S2PAARadschraubensicherung Lug bolt retainerP337AM Sportpaket M Sports packageS428AWarndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS431AInnenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dipS464ASkisack Ski bagS465ADurchladesystem Through-loading systemS470AIsofix-System Isofix-SystemS481ASportsitz Sports seatS493AAblagenpaket Storage compartment packageS494ASitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS4AEAArmauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractableS4B9AInterieurleisten Alu Feinschliff Interieurleisten Alu FeinschliffS502AScheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning systemS508APark Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)S520ANebelscheinwerfer Fog lightsS521ARegensensor Rain sensorS522AXenon-Licht Xenon LightS534AKlimaautomatik Automatic air conditioningS540AGeschwindigkeitsregelung Cruise controlS563ALichtpaket Light packageS5ACAFernlichtassistent High-beam assistantS609ANavigationssystem Professional Navigation system ProfessionalS620ASpracheingabe Voice controlS644AVorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w BluetoothS676AHiFi Lautsprechersystem HiFi speaker systemS698AArea-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVDS6FLAUSB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interfaceS6NFAMusik-Schnittstelle für Smartphone Music interface for SmartphoneS710AM Lederlenkrad M leather steering wheelS715AM Aerodynamikpaket M Aerodynamics packageS760AHochglanz Shadow-Line High gloss shadow lineS761AIndividual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazingS775ADachhimmel anthrazit Headlining anthraciteP7RSAPaket Comfort Package ComfortS842AKaltland-Ausführung Cold-climate versionS843ALeistungsreduzierung Power reductionS850AZusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank fillingS853ASprachversion englisch Language version EnglishS863AHändlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS885ABordliteratur schwedisch On-board vehicle literature SwedishS8SPASteuerung COP Control unit COP Turbo-HF, MarcusSteffensen og wrnr1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Strøken bil Gledes til flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Strøken bil Gledes til flere bilder! Takk takk! Slenger ut noen bilder i løpet av morgendagen tenker jeg wrnr1 og Tollefsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Ser frem til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Her var det tråd på denne, ja! Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Følges, pen 3'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Følges, pen 3'er! Takk for det Får vel prøve å få kommet meg på noen treff også nå da som jeg har blitt medlem på BMW CCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Noen bilder av nye brakka Har fått satt i LED AE og LED i grøftelys I tillegg har jeg montert performance grill Svart N- merket! Har bestilt nye sideblinklys som er "smoked", men inntil jeg får de får "selvsoting" duge Interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Videre planer: Muligens sote sideruter foran, Chip, "ducktail" (spoiler) på bakluke), Laminx, LED i div. lys, splittere foran og mulig senk etterhvert Lista blir bare større og større så keep watching Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Fy f*** for en strøken bil!! Rimelig sjalu nå ja! Tenkte jo å kjøpe E90 selv, men siden jeg flytter grunnet studie til høsten så valgte jeg et billigere alternativ Også X-drive i tillegg da <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Fy f*** for en strøken bil!! Rimelig sjalu nå ja! Tenkte jo å kjøpe E90 selv, men siden jeg flytter grunnet studie til høsten så valgte jeg et billigere alternativ Også X-drive i tillegg da <3 Tusen Takk Er veldig fornøyd med å ha denne som 2 gangs bil ja Er noen hakk opp fra e46`n jeg hadde som førstebil Gleder med faktisk "litt" til vinteren for å få testa ut x-drive systemet skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Pen bil har det blitt gjort noe med diffuseren din? Er den lakkert matt sort? Vurderer det samme på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Pen bil har det blitt gjort noe med diffuseren din? Er den lakkert matt sort? Vurderer det samme på min. Takk Diffusoren er helt orginal, er bare bildet som ljuger så den ser mye mørkere ut enn den egentlig er Den er matt grå .Har veldig lyst på performance diffuser med finner ingen som selger til en OK pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Takk Diffusoren er helt orginal, er bare bildet som ljuger så den ser mye mørkere ut enn den egentlig er Den er matt grå .Har veldig lyst på performance diffuser med finner ingen som selger til en OK pris Har du sjekket på ebay? Finner masse bra der til en ok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Har du sjekket på ebay? Finner masse bra der til en ok pris Åja! Der har jeg bladd side opp og siden ned Har funnet en som ser bra ut, men er carbon så må lakkere den opp i en annen farge da http://www.ebay.com/itm/06-08-BMW-E90-E91-M-Tech-Bumper-Performance-Carbon-Fiber-Rear-Diffuser-Single-/151472415527?fits=Make%3ABMW&hash=item234475a327&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå