Gå til innhold

ess10's Alpinehvite BMW 123d Coupe


 Share

Anbefalte innlegg

For en liten stund siden var jeg og hentet meg en ''ny'' BMW hjem til gårdsplassen min. Valget falt på en Alpine hvit 123d, og selvfølgelig i E82 karosseriet :) Bilen har M-Tech understell, interiør og eksteriør. En god del utsyr har den også, som feks. park sensor foran og bak, svart taktrekk, skinn interiør, Logic 7 hi-fi anlegget(sykt bra lyd), bi-xenon, el. seter med memory, navigasjon, multifunksjonsratt, takluke, osv. :)
Etter jeg kjøpte bilen har jeg senket den og kjøpt nye felger til den. Er veldig fornøyd med bilen så langt, og mere upgrades til bilen kommer nok med tiden :)

Starter med å dele 2 bilder av bilen slik den var når jeg kjøpte den :)
wjey6b.jpg
30vdnro.jpg

Å så kommer litt bilder etter senkingen og nye felger :)
Ble veldig fornøyd med felgene :)
1izded.jpg
10nrzt2.jpg
122m5xz.jpg
13z60jb.jpg


Ris og Ros mottas med glede :D

Endret av ess10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, velkommen til 123d eiergleden :D hehe
Likte at du har lakkert diffuser, kler veldig bra kontrasten til hvit :)

Misunnelig på takluke og el seter, samt logic 7!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, velkommen til 123d eiergleden :D hehe

Likte at du har lakkert diffuser, kler veldig bra kontrasten til hvit :)

Misunnelig på takluke og el seter, samt logic 7!

Takk for det :D Mye glede med en slik bil :)

Flott 1serie du har, har vært å lest litt på tråden din tidligere :) Mye bra oppgraderinger (Y)

Har lurt på det derre med diffuseren, mener at alle BMWer har en gråfarge på diffusorene. Men tengte at kanskje hvit BMW hadde svart diffusor orginalt. Ikke vet jeg vertfall :P

hehe, ja anlegget er veldig bra :D Når jeg var på leting etter 1 serie viste jeg med en gang at jeg ville ha så mye utstyr som mulig! :) Å det ble det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bestemt var ikke jeg. Hadde funnet ut jeg skulle ha en bmw E82 kun (første bakhjulstrekker av 8 biler...), og ikke tenkt på så mye annet enn at det skulle være ok km og grei pris :)

kjører fort 20000 km i året så starte med lav km er vikti [emoji14] var bare slumptreff egentli jeg kom over en match mellom 123d og sedona rød. Angrer litt på at det er så lite utstyr, men gleden av å ettermontere og få til å fungere selv og med hjelp av andre, gjør at det fort går i glemmeboka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bestemt var ikke jeg. Hadde funnet ut jeg skulle ha en bmw E82 kun (første bakhjulstrekker av 8 biler...), og ikke tenkt på så mye annet enn at det skulle være ok km og grei pris :)

kjører fort 20000 km i året så starte med lav km er vikti [emoji14] var bare slumptreff egentli jeg kom over en match mellom 123d og sedona rød. Angrer litt på at det er så lite utstyr, men gleden av å ettermontere og få til å fungere selv og med hjelp av andre, gjør at det fort går i glemmeboka ;)

Ja, merket at det ble fort dyrt om man skal ha mye utstyr :P

Bra du får alt til å fungere da (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil med pen utstyrsliste. :cool:

 

Blir spennende å se hva du gjør videre med denne. :)

ja :D

Ja har lagt litt småplaner :) Mulig carbon lippe på fronten og carbon list på bagasjeluken.

Har også sett litt på en tuning side fra scotland, hvor man kan kjøpe komplett eksos, større intercooler med orginal passform og tune til dette oppsettet, hvor man faktisk henter ut 300hk og godt over 500nm. Dette hadde garantert vært artig å fått i nevene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott 1 serie! :D følger med videre! ^^

Takk for det :)

Ja følg med, men kan gå litt tid før det blir fleire updates. Holder på å pusse opp E30en min for tiden :) Så pengene går den veien i første omgang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...