Gå til innhold

camxer

Medlem
  • Innholdsteller

    887
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    en plass i rogaland...

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

camxer's Achievements

  1. Kanskje han har noe på samvittigheten selv siden har føler seg så truffet av dette. Er meget sannsynlig at dette er ikke tilfellet, men da bør han ta seg en bolle
  2. Tror ikke du kan forvente å "slædde" noe særlig med en bmw som har strikkmotor under panseret
  3. For meg så er selve navnet "star performer" nok til å styre unna. Uansett, av "billigdekk" så ville jeg også ha anbefalt nankang.
  4. Var nok veivsensoren som var jalla... Ble bare verre og verre. (bilen er en 523iA med M52B25 singel vanos) GS hadde ikke febi eller noen andre alternativ, så jeg sjekket ut koed og de hadde alternativ. TIPS: Bestilte OEM/alternativ vare med varenummer: 12141703277A (prisen var 547kr) hos koed. Kom i en hella eske, men på sensoren står det siemens! Byttet igår og motoren går som en klokke nå
  5. Er en grunn til at jeg har gitt opp å selge ting billigt. Har du forsikring og full kasko og du vurderer å tyne selgeren? Om du detter ut av en sving i 60km/t som var bergenet til å tas i denne hastigheten og på tørr asfalt, så burde du ikke hatt sertifikatet med mindre du mistet styringen eller bremsene...
  6. Syntes dere ikke at bilen er litt for "massiv" både med tanke på styling og felgene i forhold til lengde mellom hjulene fremme og bak? Ser litt ut som en "boble" (ikke vw boble), men må si at selv om jeg er ingen fan av slik tuning (og det at den er litt for "stor") så var dette faktisk ganske bra! Edit: en annen ting som irriterer meg er at sånne "skamtuna" biler ofte har strikkmotor under panseret... Siden han legger så mye penger i utseende på bilen så syntes jeg at det er litt av en skam at det sitter en vanlig 1.8 under panseret. Så for tiden noe lignende bare en 5 gen vw golf med lambo dører og masse styling. GTI emblemet var også på plass, men når han startet motoren så var det nok en 2.0 TDI...
  7. oi! Ja, er nok en M52 (single vanos) motor som står i en 98mod 523iA. Kjøpte en "oem kvalitet" veivsensor, men det stod ikke bosch på den som på den gamle, så ja. Kan være at det er det som gjør det
  8. Ser ut som det er på tide med litt mekking igjen Bilen fikk ny veivføler for et halvt år siden og hadde de vanlige symptomene: veldig tungstartet uansett når, veldig dau og motoren daua om den fikk belastning i lav hastighet. Nå har den fått problemer igjen, men det er litt annerledes: Den startet på første turn når den er helt kald/har stått en stund, men etter å ha kjørt et lite stykke er den tungstartet og må tvinges en del med starteren og gassen for å gå i gang og motoren ser ikke ut til å ha mistet noe særlig krefter. Kamakselsensoren er original fra da bilen ble produsert og den har 266 tusen på telleren, så mistenker at det kan være denne og ikke veivsensoren igjen, men vet ikke om jeg tenker riktig eller ikke
  9. Har du tu motoren dvs dobbel vanos? Den har to kamakselsensorer.
  10. De symptomene du beskriver hadde jeg da jeg hadde en gåen veivakselsensor. Er den også tungstartet? Bmw sin inpa software med kabel finner du på ebay. Ellers så er det å sjekke diagnose tråden om det er noen i nærheten.
  11. Du kan jo bytte kun gummien, eller vurdere kanskje å bytte ruten om du har "steinsprutforsikring". Med litt fikling kan du til og med få på gummien fra biltemaviskere på bosch viskerene.
  12. Hah, må si at M emblemet passet veldig bra med hjulkapslene For å ikke nevne at det er en sliten 520...
  13. Er begge bilene (bilen din og donørbilen) automat eller manuell? Det er også forskjell på ledningsnett om din E34 har siemens og donørbilen har f.eks bosch.
  14. Nankang ns-2 er iallefall ganske stive, men billige.
  15. Er bare å gå inn på profilen hans og se under "emner". Så ut til å fungere ganske så bra ja
×
×
  • Opprett ny...