Gå til innhold

Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden


 Share

Anbefalte innlegg

Regner med du har full kontroll på lokale 850er Terje, men man kan jo aldri vite :P

Rød (Hellrot?) CSI stylet CIA på AJ-skilt ble forfult av en blå MINI Paceman i dag tidlig :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har full kontroll på lokale 850er Terje, men man kan jo aldri vite :P

Rød (Hellrot?) CSI stylet CIA på AJ-skilt ble forfult av en blå MINI Paceman i dag tidlig :P

 

Kjenner til den ja , hoilder til på Randaberg

 

post-43778-0-35516800-1428696908_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) Oppløftende å ligge bak en slik grytidlig på kvisten når man er grisetrøtt.

Men ser den skulle hatt litt oppshining av framskjermen der. Litt fargeforskjell ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjenner jeg er utrolig gira på 8 serie. Jeg fikk en modell versjon i burgunder metallic når jeg var liten, og jeg drømmer fortsatt om å eie en slik bil.. Desverre strekker ikke lommeboken til enda. Litt mye med 3 biler ;-)

 

Bør ha litt til overs for vedlikehold på en slik bil , en bør ta reprasjoner fortløpende og så vil en ofte oppgradere å fikse skavanker.

Deler kan koste til disse ,men fortsatt en del tillgang på brukt,

 

Men ser ut som om bilene har fått mere oppmerksomhet i det siste , lite til salgs og de selges fort og prisene er på vei opp i Tyskland spesielt på Alpina og CSi modellene. Norge kommer nok etter

 

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Lenge siden dat var liv i denne tråden :-)

Fyrer opp igjen , 850 miljøet i Norge er fortsatt oppegåendes og har mye aktivitet på facebook  https://www.facebook.com/groups/288868586176/

Jeg har fortsatt min Svarte CSI , og har i tillegg jobbet med denne røde CSi'en i flere år , nå er den godkjent og avgifter betalt så bare å hente skilt , kansje allerede i morgen

12525527_10153308451941876_3085800970344784504_o.thumb.jpg.360d15bd8cf8fc092a1ab438b7c63ae0.jpg20170509_125046.thumb.jpg.d93280d76a422c7d54243e251994791f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant omsider denne tråden - hyggelig lesing en søndagsmorgen sammen med småsyk fireåring i sofaen :wink: 

Nå har jeg jo allerede startet ny show-off-tråd med bilder av den calypsorøde i Sunnfjord. Det beste ville vel være å holde slikt samlet i en tråd, altså her?

Jeg er fortsatt rimelig fersk i forumet, så litt skolering i god bimmer-kotyme setter jeg bare pris på.

Link til bildetråden:

Og ja, den ligger også ute i fb-gruppa. Det er jo ikke noe stort poeng med dobbel/ trippelposting, så det er kanskje et strategisk sprøsmål: Hva er beste entusiastkanal nå i 2017?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.6.2017 at 8:02 AM, Blåhvitblogger said:

Fant omsider denne tråden - hyggelig lesing en søndagsmorgen sammen med småsyk fireåring i sofaen :wink: 

Nå har jeg jo allerede startet ny show-off-tråd med bilder av den calypsorøde i Sunnfjord. Det beste ville vel være å holde slikt samlet i en tråd, altså her?

Jeg er fortsatt rimelig fersk i forumet, så litt skolering i god bimmer-kotyme setter jeg bare pris på.

Link til bildetråden:

Og ja, den ligger også ute i fb-gruppa. Det er jo ikke noe stort poeng med dobbel/ trippelposting, så det er kanskje et strategisk sprøsmål: Hva er beste entusiastkanal nå i 2017?

Flott att du linker , det er lite 8er stoff uansett så gjør ingenting om de sprees litt ut , BMWCCN , Bimmers og Facebook , det er bare å spre det glade budskap :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...