Gå til innhold

bilde av ditt "dekkstrekk"?


Anbefalte innlegg

Greit med dekkstrekk, men som sagt tidligere her, allt med måte. Ser jo helt johan ut når dekket er 3-4cm innenfor felgkanten. Da er dekket for smalt for felgen, og har derfor ingen ting med dekkstrekk å gjøre spør du meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med dekkstrekk, men som sagt tidligere her, allt med måte. Ser jo helt johan ut når dekket er 3-4cm innenfor felgkanten. Da er dekket for smalt for felgen, og har derfor ingen ting med dekkstrekk å gjøre spør du meg :wink:

Det er vel da det ER dekkstrekk, når dekket er for smalt for felgen. Det gir en fin illusjon på at felgen er mye bredere enn den egentlig er når det sitter på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med dekkstrekk, men som sagt tidligere her, allt med måte. Ser jo helt johan ut når dekket er 3-4cm innenfor felgkanten. Da er dekket for smalt for felgen, og har derfor ingen ting med dekkstrekk å gjøre spør du meg :wink:

Det er vel da det ER dekkstrekk, når dekket er for smalt for felgen. Det gir en fin illusjon på at felgen er mye bredere enn den egentlig er når det sitter på bilen.

Mulig jeg beskrev litt utydelig, men mener at du har jo dekkstrekk da dekket ligger intil felgkanten men alikevel blir strekt. Da dekket sitter midt på felgen da synes i alle fall jeg det er for smalt å ser lit rart ut :wink: men hver sin smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ser ut som den siste der kunne trengt litt vals. ;)

personlig synes jeg kun det er enkelte skamsenkede biler som kler voldsomt dekkstrekk.

jeg har 255 på 10.5 og kunne godt tenkt meg 265. ser jo mye bøsere ut med skikkelig bredde på dekka! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ser ut som den siste der kunne trengt litt vals. ;)

personlig synes jeg kun det er enkelte skamsenkede biler som kler voldsomt dekkstrekk.

jeg har 255 på 10.5 og kunne godt tenkt meg 265. ser jo mye bøsere ut med skikkelig bredde på dekka! ;)

[-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...