Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for praten idag! Her er noen av bildene jeg tok :)

Prøvde meg litt forsiktig med litt hdr effekter for å prøve å få fram litt av den fine fargen 8)

IMG_0925copy_zps1d92bcef.jpg

IMG_0923copy_zpsf79cd295.jpg

IMG_0922copy_zpse54a56b5.jpg

IMG_0915copy_zps81c69884.jpg

IMG_0859copy_zps6a02ddc6.jpg

IMG_0857copy_zps7ec0cad0.jpg

IMG_0856copy_zpsafbb87e8.jpg

Tøff bil på bilder, å enda tøffere i virkeligheten! Gratulerer med nydelig bil igjen pedi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett fantastisk, finishen er liksom bare helt konge og bilen stråler der den står :) Det er så godt å se bilen med skilter, når man har fulgt med i tråden her så er det flott så se at du endelig er i mål :D Det har du fortjent etter all innsatsen og arbeidet du har gjort her :)

Men når jeg først er i gang, hvem eier den nydelige lyseblå M5en? Så den i Fahrfreude for noen år siden og der brant den seg fast i netthinna mi, sykt sykt lekker bil :shock: Finnes det noen tråd om den noen plass...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for praten idag! Her er noen av bildene jeg tok :)

Prøvde meg litt forsiktig med litt hdr effekter for å prøve å få fram litt av den fine fargen 8)

Tøff bil på bilder, å enda tøffere i virkeligheten! Gratulerer med nydelig bil igjen pedi!

Takk for det, og flotte bilder da!

hehe,fett me den redbull boksen der 8)

Naaaais!!

Litt Harry, men jeg ER jo litt Harry... ;)

Hei. fantastisk bilen var blitt. tøft at du tok turen til jærhagen. bilen såg helt rå ut. var vanskelig å gå videre hehe.

Takk for det, morro at andre enn meg liker den også :)

Takk for en hyggelig prat.

Velfortjent pokal til en gjennomført E28! :applause:

Thanks!!

Rett og slett fantastisk, finishen er liksom bare helt konge og bilen stråler der den står :) Det er så godt å se bilen med skilter, når man har fulgt med i tråden her så er det flott så se at du endelig er i mål :D Det har du fortjent etter all innsatsen og arbeidet du har gjort her :)

Men når jeg først er i gang, hvem eier den nydelige lyseblå M5en? Så den i Fahrfreude for noen år siden og der brant den seg fast i netthinna mi, sykt sykt lekker bil :shock: Finnes det noen tråd om den noen plass...?

Takk for de fine ord!

Det er Taxibjørn sin M5 som står ved min side. Den er et smykke av en urestaurert bil, og den fargen er ikke bare one-of-a-kind på E28 M5 (originalt) - men den er også griselekker... Jeg satt bare å flirte med meg selv da jeg og Bjørn kjørte i morgensola bort til treffet... Jeg låg bak han og koste meg hele veien bort, den fargen er helt utrolig fin....

Tok jo noen få bilder selv også. Ble så mye prating med allslags hyggelige mennesker på Jærhagen i dag, at jeg glemmer å ta bilde... :)

Her står jeg og venter på ferja 0720 på fridagen min... Grrr... ;)

cfpr9ntwnb6665oo7bi5.jpg

Var egentlig heldige med været, kom ikke en regndråpe før jeg var på returen. Så kaldt var det, men så lenge det ikke regner, så er det jo bare gull!

wh3r7lcrdkikiqeb59qz.jpg

Masse folk var som sagt innom, og det var fantastisk hyggelig. MYE flotte kommentarer og tilbakemeldinger, og det varmer jo i hjerterota på en gammel slubbert fra Sveio... Det er liksom litt payback for alle timene som en har banket modet i både gulv og vegg...

sqcgtot9rhd17synl0qk.jpg

Og det "beste" av alt, tror du jaggu ikke at det ble pokal denne gangen også da?? Og til Bjørn x 2 next to me også... VELDIG morro!!

sbbhrskwhrty7nbmkm69.jpg

2 treff, 2 pokaler... LETT kunne det ha blitt en vane, hehe....

Neida, skal ikke bli cocky her - det var utrolig morro å få pokal i dag, for det var mye fine biler på Jærdagen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Pedi !

Takker for en fin og kkkald dag !

Kjekt og se deg og en ferdig bil !

Å bli slått ut av denne med tanke på

Premiering er veldig fortjent !! Noen

ganger har jeg tenkt at det hadde vært

kjekt å hatt samme finish på alt slik som

Du har oppnådd !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, dette var en lang tråd.

Gikk med noen timer her gitt!

Som folket tidligere har uttalt, nydelig gjennomført arbeid!

Meget spennende lesning om oljeproblemer og godkjenning og alt egentlig.

Og props til måten du skriver på, veldig inkluderende! Også for oss som ikke er ihuga E28 fans :)

Gratulerer med et stk nydelig eksemplar av en godkjent grombil :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...