Gå til innhold

Tråden om min E90 325d! Takk for alt.


Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde 20" på M-sport som er 15-20mm lavere enn orginalt (mulig du har M-sport understell?) og det subbet ikke bak med 285.25.20 med full bil, så det skal nok gå bra.

Jeg valgte kun å montere senkeskåler foran, det gir rundt 10-15mm lavere front, som gjorde at bilen bikket litt fremover i stedet for å være sigen på rompa / helt bein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå får vi se da om jeg får solgt, har satt en pris jeg vil ha siden det kun er noe jeg vurderer og har heller ikke dårlig tid :) Blir bilen plutselig solgt så blir det kanskje ny bil eller E34en en stund til jeg finner noe interessant :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Glemte jo helt at jeg tok noen få biler på BMW treff i Sørlandsparken her forleden :) Mye fine biler og flott vær, kunne vært litt mer folk men det blir det sikkert neste gang. Hjelper på med nye felger, denne gangen stoppet faktisk folk opp og kikket på bilen. Før gikk de bare forbi :lol:

t4mwedo5w7957wshbq50.jpg

aecgxpuaxn6x474js2hp.jpg

E36 M3 og Chris Bangle designede hekker resten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt at jeg tok noen få biler på BMW treff i Sørlandsparken her forleden :) Mye fine biler og flott vær, kunne vært litt mer folk men det blir det sikkert neste gang. Hjelper på med nye felger, denne gangen stoppet faktisk folk opp og kikket på bilen. Før gikk de bare forbi :lol:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

E36 M3 og Chris Bangle designede hekker resten :P

Ser ut som det va mye nymotens biler der :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg solgt original hjula til bilen også, kjørte de bort til en lokal kar som kjøpte dem i dag :) Var absolutt gode felger men de så dessverre ikke så spennende ut, men de fungerte i de 2,5 åra jeg hadde bilen med dem på :)

27mm9loekr128ainh5ae.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Så har bilen fått seg en etterlenget shin og mini fotoshoot, var på tide med noe nytt her nå synes jeg ;)

 

Gikk løs på bilen først med IronX, så sterk bladet Surfex HD for å få vekk gammel voks. Skummet over bilen og vasket nøye med microfiber handske før bilen ble spylt ren igjen. Så ble bilen tørket og kjørt bort på lageret på jobb hvor jeg kan stå innomhus, voksing i sola er ikke å anbefale. Gikk over med favoritt voksen Swissvax Blue Weis :cool: Innvendig fikk bilen full shine, gikk over hele interiøret med den allsidige Meguiars All Purpose Cleaner og vinduene ble nøysommelig vasket med Meguiars Glass Cleaner og lofritt papir. Som eneste Turtlewax produkt som kommer i nærheten av mine biler så ble frontruta forseglet med Clear View ;)

 

post-47692-0-55653500-1382118213_thumb.j

 

Tok meg så en liten kjøretur etter voksing siden været som alltid så langt denne høsten var tørt og fint, stoppa i parkeringshuset i sentrum fordi jeg så voksen hadde "svettet" litt på taket. Mens jeg sto å "gikket" med microfiber cluten kommer en eldre dame forbi som glaner på bilen "Det var en blank bil, er den helt ny" spør hun :D Jeg takker og sier at bilen ikke er ny men at jeg liker å ha bilen blank, kan iallfall si meg fornøyd med voksinga iallfall ;)

 

post-47692-0-83875000-1382118283_thumb.j

 

 

post-47692-0-56258800-1382118393_thumb.j

 

post-47692-0-39370500-1382118423_thumb.j

 

post-47692-0-25464400-1382118461_thumb.j

 

post-47692-0-14110100-1382118500_thumb.j

 

post-47692-0-65022500-1382118546_thumb.j

 

post-47692-0-15559100-1382118586_thumb.j

 

post-47692-0-21634300-1382118635_thumb.j

 

post-47692-0-91388700-1382118665_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble dritbra Fredrik.

Denne bilen er utrolig fin.Når vi er sammen så går jo praten stortsett om e34 eller andre stasbiler.Men neste gang vil jeg ta en titt på denne for e90 er en bil jeg får øynene mer og mer opp for.Og da spesiellt sånne med motor som du har Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble dritbra Fredrik.

Denne bilen er utrolig fin.Når vi er sammen så går jo praten stortsett om e34 eller andre stasbiler.Men neste gang vil jeg ta en titt på denne for e90 er en bil jeg får øynene mer og mer opp for.Og da spesiellt sånne med motor som du har Fredrik.

Takk for det :) Ja gode gamle BMWer er jo noe spesielt med men jeg mener at den yngre grade også bør få en sjanse, der synes jeg både E90 og E60 er biler som representerer sin epoke på en bra måte. Man har fortsatt BMW kjøreegenskapene, den banksolide kvalitetsfølelsen og linjeføringen bare alt pakket inn i noe mer moderene ;) Disse modellene var banebrytende for BMW da de kom utover 2000 tallet, akkurat som E32 og E34 var banebrytende da de kom på markedet på slutten av 80 tallet. Sånnsett så utfyller de hverandre bra.

Lurer på å ta bilen ut på en liten luftetur i morgen siden jeg har fri å greier, du må bare slenge deg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...