Gå til innhold

E39 528i Prosjekt


lagunilla
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Flott bil! Hvilken blåfarge er det? Misunner deg de Hella lyktene også, føler bare det koster mer enn det smaker foreløpig!

Har slike LED pærer til faceliftlykter hvis noen har lyst på like som deg! Kjøpte feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Hvilken blåfarge er det? Misunner deg de Hella lyktene også, føler bare det koster mer enn det smaker foreløpig!

Har slike LED pærer til faceliftlykter hvis noen har lyst på like som deg! Kjøpte feil...

Montreal Blå er fargen, og ja ingenting blir bedre enn hella lamper, husker jeg hadde de prefacelift lampene, så bestilte jeg lamper fra ebay der det sto at de var prikk like hella lampene, men nei. Da så jeg naboen hadde kjøpt seg en facelift utgaven av e39 (etter 01), etter å ha sett lampene hans måtye jeg også ha dem. Spar et par tusen lapper så skal jeg prøve å ordne alle 4 for rett under 5000 kr;)

Fint prosjekt og fin bil !!

Hvor mye måtte du gi for m-tech front + bakfanger?

Nøyaktig, femtusensjuhundreogsyttinikronerognittiøre.:D

ABS plast, alle kanter og hjørner er lik de fra GS, altså orginalen. Hat en kompis med orginal m-tech, skal sende deg bilde så kan du se om det er forskjell;) Anbefalt produkt, for billig penge.

pen bil=) du tenkte vel på børsta stål og ikke matt chrome ? :P

Det var vel det, ja:-D Det finnes også sånn chrome, gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...