Gå til innhold

Den lille ettermonteringstråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Regel #1: Aldri hør med BMW-forhandlere når det kommer til ettermontering av "utradisjonelt" utstyr. :)

Selvfølgelig er det mulig, jeg har jo selv gjort det. Riktignok ikke i en 1-serie, men prinsippet er akkurat det samme.

Det finnes flere forhandlere som selger komplette sett med at du trenger til dette.

Skjønner, hehe :)

Hvilke forhandlere? Har du noen link til nettsider osv?

Ca hvor mye jobb er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse og disse er vel de mest vanlige, men det er også selgere på eBay som selger komplette sett.

Jeg vet ikke helt hvor mye jobb det er på en 1-serie, men noen timer går det nok. Om du leter litt på amerikanske forum som 1addicts.com og slikt vil du sikkert finne mer info, guider og andre ting som kan være greit å vite.

Det står også litt info i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel ikke om det finnes noen verksteder som fikser dette? Siden BMW-forhandleren mente at det var umulig, så tviler jeg på at de vil gjøre det.

Jeg har de praktiske evnene til en blind oter, så jeg skal ikke begi meg ut på noe slikt prosjekt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dessverre ikke, men du kan jo se om noen her inne kan hjelpe deg?

Ikke er det vanskelig heller, men om du ikke føler deg komfortabel med slikt er det forståelig at du ikke ønsker å gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt av det jeg har ettermontert på min E39.

Glass takluke, har trekt om dekselet osv.

090-BV62694.jpg

Originalt preface M5 ratt. Komplett ombygd med multifunksjon (hadde ikke det før).

IMG_0617.jpg

Ettermontert cruisekontroll

DSC00861.jpg

Har også ettermontert mye annet. Bygd om til komplett originale faceliftlykter med xenon. Bygde samtidig om til automatisk høydejustering med potensiometer på bakstilling.

Har også satt på koppholdere foran og bak, ettermontert original høyglans shadowline, kodet diverse greier (xenon, blink ved lås, DRL osv.)..

Må vel snart ta noen oppdaterte bilder av bilen.. :)

Neste prosjekt er forhåpentligvis navigasjon/multimedia og ny type ratt med rund airbag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...