Gå til innhold

Min Bmw E87 116D M-sport 2009


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
On 28.2.2017 at 14.38, Carlsius skrev:

Uansett, nå er den vrak og er det noen som skal ha litt deler vil jeg anbefale denne bilen. Bilen har blant annet:

- Sportstoler med el.passasjer og fører med fullskinn.

Hvordan var tilstanden på disse da du solgte den? Bilen har gått 200 000 km, men mest langkjøring så vidt jeg forstår, så da er det kanskje håp.

Her er det også avtagbart hengerfeste, hvor mye jobb er det å demontere det? Lønner seg kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/28/2017 at 15.35, awt skrev:

Det var er trist syn. :-(

Veldig enig i det :( 
 

8 timer siden, Basse Lusk skrev:

Hvordan var tilstanden på disse da du solgte den? Bilen har gått 200 000 km, men mest langkjøring så vidt jeg forstår, så da er det kanskje håp.

Her er det også avtagbart hengerfeste, hvor mye jobb er det å demontere det? Lønner seg kanskje ikke.

Synes tilstanden var god, ikke mye slitasje men litt pøsete bare. Her kan du se finn annonsen fra jeg solgte bilen:

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=49814639&fks=49814639

Her er finn annonse fra når den ble prøvd solgt av eieren etter meg. Ikke at det hjelper deg så mye da hun har brukt mine bilder men :lol:

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76474834&fks=76474834

 

Vet ikke hvor vanskelig det er å demontere hengerfeste, men ser for meg endel jobb :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Basse Lusk skrev:

Takk for linkene, @Carlsius. Setene ser bra ut på bildene der, men hva er de flekkene på førersetet, ligner på dråper av en type væske? Det er ingen bilder av baksetet, enten fordi det er noe å skjule, eller fordi det ikke er noe å vise, altså strøkent.

Det kan det nok godt være, men tviler det er der nå lenger :lol:

Baksetet er nok helt fint da det sjeldent blir brukt, så bare å løpe å kjøpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...