Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)


 Share

Anbefalte innlegg

Det utelukker nødvendigvis ikke MULF2-modulen, men sannsynligheten for at det er den er jo mindre da...

Nei, jeg vet dessverre ikke hvor det er best å begynne, men jeg holder en liten knapp på USB-huben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

Har over tid vært frustrert over streaming av musikk i bilen, gjelder en 2009 325D. Skjønte fort at bilen min var litt gammel til at jeg kunne streame via blåtann. Kjøpte meg et Snap in adapter og regnet med at dette funket med en iPhone 4, men var ingen suksess. Nå vurderer jeg å kjøpe meg Y-kabel for å slippe styret med å måtte trykke på telefon hver gang jeg skal bytte sang, samt at jeg har fobi mot kabler strødd rundt i bilen. Spørsmålet mitt er om dette er en løsning som faktisk fungerer? og om det evt fungerer med iPhone 6 sin Lightning-kabel. Har 6FL i utstyrslista om det skulle ha en innvirkning på dette. Spør først da jeg ser det er en relativt dyr kabel om det ikke skulle fungere.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, per.christian@ensby.no skrev:

Hei.

Har over tid vært frustrert over streaming av musikk i bilen, gjelder en 2009 325D. Skjønte fort at bilen min var litt gammel til at jeg kunne streame via blåtann. Kjøpte meg et Snap in adapter og regnet med at dette funket med en iPhone 4, men var ingen suksess. Nå vurderer jeg å kjøpe meg Y-kabel for å slippe styret med å måtte trykke på telefon hver gang jeg skal bytte sang, samt at jeg har fobi mot kabler strødd rundt i bilen. Spørsmålet mitt er om dette er en løsning som faktisk fungerer? og om det evt fungerer med iPhone 6 sin Lightning-kabel. Har 6FL i utstyrslista om det skulle ha en innvirkning på dette. Spør først da jeg ser det er en relativt dyr kabel om det ikke skulle fungere.

På forhånd takk :)

Du har evt. Tune2Air WMA3000B som fungerer som en Y-kabel, men med blåtannmodul i ene enden, slik at du kobler sammen mobilen din med blåtann for streaming. Til prisen på rundt 1000-lappen fungerer det upåklagelig i vår 2009 320d med 6FL (USB og Aux).

Mobilen kan koble seg sammen med flere blåtannenheter samtidig, slik at du kan være tilkoblet bilens blåtann for samtaler og Tune2Air samtidig. Musikk muter og pauser ved innkommende samtale, og starter igjen ved avslutning av samtale. Det samme skjer når du låser bilen og kommer tilbake og starter opp igjen. 

Merk at dette er en 3.partsløsning, ingen original løsning. Skal du ha det helt originalt er Combox veien å gå. Men koster desto mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...