Gå til innhold

Wrnr1 - Sort E46 facelift - Nye lykteglass side 14


wrnr1
 Share

Anbefalte innlegg

Mener på jeg har lest at de nye bombrikkene får plass i speilhusene...om det stemmer eller ikke kan jeg ikke gå god for :)

Det stemmer :) Men så lenge speilhuset er sort blir den jo fortsatt godt synlig da :P 

 

Var voldsomt til detaljarbied på en slavearbeider da :P

Haha, alltid bra med tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da viser det seg at bilen ikke går like smooth etter oppladingen av batteriet allikevel, så da blir det skifting av glødeplugger på mandag! I mellomtiden bytter jeg på å være billøs og å låne pappas Tiguan :P

 

post-84521-0-94478000-1452186321_thumb.j

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen sto og koste seg inne i en varm hall mens den ventet på pluggbyttet, men i går måtte bilen ut for å gi plass til andre biler som måtte "tines". Bilen ble hvit mens den ble trillet ut av hallen og i går kveld så den slik ut:

 

post-84521-0-15870400-1452375135_thumb.j

 

Da er det kos med skinnseter uten setevarme :D :D Eneste utstyret som mangler på den egentlig, men det er MEGET sterkt savnet!

Heldigvis varmer kupéen seg opp relativt raskt. 

 

På gjensyn!

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpe mine gåre stoffseter med setevarme vet du når jeg skal montere mine sportstoler i skinn MED VARME. Æddabædda. :P

Selve stolene har setevarme, så det er ikke problemet ;) Greia er at jeg verken har panelet eller ledninger lagt opp for setevarme :/ Stolene mine er forøvrig også sportstoler i skinn med montert setevarme :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slik å fått ja. :P

Du får høre om noen har slikt fra en delebil å gi bort da. :)

Har tilgang til alt av ledninger og slikt om jeg vil, men jeg har verken tid eller kunnskap til å begynne å koble opp alt sammen, da kjøper jeg heller en varmepute fra biltema eller noe sånt som jeg kan bruke på de kaldeste dagene :P Kupéen varmer seg jo ganske raskt allikevel så :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...