Gå til innhold

BMW 428iX (F32) '15 - 2019 oppdatering


Anbefalte innlegg

Har fått laget en bitteliten snutt av eksosen, med hvitbalansen helt på tur, men det gir et visst inntrykk i hvert fall! Skal få til noe mer litt fremover :)

 

http://www.youtube.com/embed/5T56aC5Nuqk'>http://www.youtube.com/embed/5T56aC5Nuqk

 

 

Edit: Mulig jeg er helt på jordet nå men får ikke til å "bygge inn" videoen i posten, noen tips om hva jeg surrer med?  :-k

Endret av olenikolai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sur lyd er det kanskje, men syntes den var langt surere med original eksos! På filmen er motoren kald + at den høres verre ut på videoen enn i virkeligheten!

 

Kommer et lite snerr fra eksosen hver gang jeg girer ved godt pådrag nå, så har absolutt ingen diesel følelse lenger!  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sur lyd er det kanskje, men syntes den var langt surere med original eksos! På filmen er motoren kald + at den høres verre ut på videoen enn i virkeligheten!

 

Kommer et lite snerr fra eksosen hver gang jeg girer ved godt pådrag nå, så har absolutt ingen diesel følelse lenger!  \:D/

Sant det. Liker også den lyden når du girer. Dumper uforbrent bensin i eksosen. Høres kult ut.

 

Orginal lyden er ikke bra nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Liker også den lyden når du girer. Dumper uforbrent bensin i eksosen. Høres kult ut.

Orginal lyden er ikke bra nei.

Ja, gir et lite ekstra smil hver gang! :)

Takk for følge inn til Oslo i dag. Var grom lyd i dag :D

Og den kledde nmerkene veeeldig bra :love:

Jo, takk det samme! Har gjort seg litt med ny eksos ja :)

Det gjør de absolutt på din også! Syntes det var noe kjent med bilen på avstand, men så skjønte jeg fort at det måtte være en bimmers bil når jeg kom innpå den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å møtes igår, Ole Nikolai, meget, meget lekker den coupéen din, og heftig rå lyd på eksosen! :D <3

 

Takk det samme, Hans Fredrik! Er ikke like mye futt i den som i M5en din, men er veldig fornøyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...