Gå til innhold

1993 E34 BMW 525TDS touring


 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, viggo E34 skrev:

Her har du en fin diy om du vill ;)

 

http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/5speedswap.htm

Ja,denne mener jeg på du har gitt meg tidligere og jeg har lagret linken:) Får se om den blir nødvendig når det nærmer seg juni/juli:)

Skulle jeg finne på å selge bilen min,så virker det ikke som det hadde vært noe problem. Mange har spurt om de kan få kjøpe den,uten at jeg har sagt den skal selges! Får meg bare enda mer lyst å beholde den videre! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussa ned fargen og farget litt småtteri som skal settes inn i midtkonsoll. Skal lage til bunn til koppholderen også. Lot den være sort inni,da jeg syntes det ble litt stilig.20170422_224801.jpg

20170422_224750.jpg

20170422_224808.jpg

Endret av opeth84
tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hatt batteriet på lading over natten. Spent på om den starter lett eller blir litt knoting etter å ha stått en stund. Ser no at jeg har fått hull under batteriet,som måtte komme før eller siden pga kanalene var igjennomrusta da jeg kjøpte den. Veldig lite stål igjen under batteriet,så det kommer nok til å bli en feil ved eu godkjenning. Får smiske litt med en kompis av meg som sveiser,om han orker å ta jobben. Tror det skal være fort gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nevnt det før og sier det igjen,jeg beundrer din tålmodighet :).

Først girkassetrøbbel,så mye rustsveising  osv...

For å si det sånn,jeg hadde ikke vært der du er og hadde kvittet meg med alt for lengst.

Derfor er det bra at der finnes sånne som deg som redder sånne prosjekter og ser lysci enden av tunnelen.

Jeg gidder ikke si stå på for det vet jeg at du gjør .:).

Angående batteri og rust ,så er det vel bare å sveise på en ny plate der.

Husker ikke helt hvordan der ser ut men må selv ha en inspeksjon der da jeg har mistanke om ulumskheter..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sveigis skrev:

Jeg har nevnt det før og sier det igjen,jeg beundrer din tålmodighet :).

Først girkassetrøbbel,så mye rustsveising  osv...

For å si det sånn,jeg hadde ikke vært der du er og hadde kvittet meg med alt for lengst.

Derfor er det bra at der finnes sånne som deg som redder sånne prosjekter og ser lysci enden av tunnelen.

Jeg gidder ikke si stå på for det vet jeg at du gjør .:).

Angående batteri og rust ,så er det vel bare å sveise på en ny plate der.

Husker ikke helt hvordan der ser ut men må selv ha en inspeksjon der da jeg har mistanke om ulumskheter..;)

Takk!:) Ja har en kompis som har tilgang til sveiseapparat på jobben samt drøssevis med stålplater,så tror jeg skal høre med han først. Om ikke,har jeg en annen kamerat som har laget til løftebukk i garasjen og tilbydte å ta kanalene mine tidligere.

Men oppdaget noe jeg synes ser veldig rart ut,eller latterlig opplegg om det skal være slik originalt. Det går en ledningsklump om man kan kalle det det,som går forbi batteriet og det er en gummisak rundt. Den låg litt løst og jaggu kan man se rett i bakken derifra. I så fall ikke noe rart at det er mye rust der samt dreneringen fra takluka!

Tro meg;har vært på tanken å gi opp flere ganger,men brukt mye penger og tid så skal ikke så altfor mye til å ha bil igjen av denne nå. Er også litt for glad i denne bilen,og flere har spurt om å kjøpe. Gir meg egentlig mer pågangsmot:) Kan trøste meg med at da skal det bli roadtrip og eventuelt treff/arrangement:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av deler for ombygginga skal omsider være i hus nå. Har kosta endel denne bilen her,men forhåpentligvis begynner man å se enden i tunnellen. Mye bedre enn utgangspunktet da den ble kjøpt iallefall. De kanalene og jekkfesta var fryktelig rustne og motorrommet såg ikke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med enda mer deler til Bmwen! Midtarmlen med holder for cd'er inni og lite oppbevaringsrom helt fremme!^^ 

Har kjøpt en lik men med kassetter i. Tror jeg kommer til å pusse ned og lakke i samme farge som de andre delene,samt ta ut kassettholderen så det blir eget rom.

 

20170510_073639.jpg

20170510_073627.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...