Gå til innhold

Min E34 535 turbo godkjent!


JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet Jørgen skal kjøre bilen sin i dynapack så spørs om jeg skal henge meg med han. :) Foreløpig så er det gamle tec2 sprutet, har et map inne, men får justere litt slik at den er kjørbar i det minste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ok, Kristian, får se hva det blir til. :)

Ellers så er delene levert til lakk, regner med å få det tilbake neste uke, holder på med kobling av dynamo og oljetrykksmåleren, så kan ting begynne å monteres igjen. Har ordna oljetilførsel og retur, samt vacuum tilkobling til bfk, bytta dyser og div smått.

 Når jeg tok av toppdekselet fant jeg selvfølgelig en original vippearm blant heavy duty vippearmene. Heldigvis var det nr.3 på innsug, så er vel den letteste å bytte uten å må av med toppen. Noen som vet om man får kjøpe hd vipper separat?

 

image.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke uenig med deg angående den prioriteringen. jeg har hatt flere e30'er, e30 m3'r og e34 m5'er - og jeg trur nok innerst inne at jeg er en e34 mann ;) selv om jeg nå har en preface. 

ringen-merket må du jo ha - HVIS du har vært der med bilen :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kristian skrev:

jeg er ikke uenig med deg angående den prioriteringen. jeg har hatt flere e30'er, e30 m3'r og e34 m5'er - og jeg trur nok innerst inne at jeg er en e34 mann ;) selv om jeg nå har en preface. 

ringen-merket må du jo ha - HVIS du har vært der med bilen :P

 

E34en er mye mer komfortabel å kjøre + turbo så har jeg det jeg trenger. :D 

Bilen har ikke vært på banen nei, så blir litt dumt å ha det der.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det. :) tenker å beholde bbs rs'ene og bygge de om til 18" med litt bredde og sette de på E34'n. Noen som er enig? 

Nye ytterringer, innertønner, lakkere senteret og gullskruer.. tenker 9x18 og 11x18 eller 11,5? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert 18" i samme stil som de som stod på lemans blå e30n din da? med 18" RC senter. Synest det på en måte ser bedre ut i 18" mtp RS senteret blir veldig lite i 18".

Er det 197/212 senter du har på 17" RS hjula forresten?

 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har originale 17"rs ja. Joda, vært kult det og.. Men liker utseende på 18" rs. Vet du forresten om 16" senter er likt med 17"? Tenkte å skaffe noen andre sentre som jeg kan bygge 17" av. Slik at jeg har to sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...