Gå til innhold

fjerne sete belte BIP E61 2008.


valberg1211
 Share

Anbefalte innlegg

kan man fjerne BIP! lyden som kommer når man ikke bruker belte?

jeg har søkt litt rundt på nett men ikke funnet svar på dette.

å folkens jeg trenger IKKE! en leksjon på hvorfor man skal bruke belte, jeg som alle andre bruker belte!.

 

men går det an å slå av sete belte BIP! lyden? ved å trekke ut en kontakt evt kode dette om?

varsel lyset gjør meg ingen ting.

vet det finnes en sånn metallbit du kan sette ned i belte kontakten,

men vil ikke ty til den typen løsninger, er kun lyden egentlig jeg vil ha bort.

Endret av valberg1211
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ista p kan du fjerne lyden, men ikke varslet i dashbordet. Enkel sak og få til, kan ta kontak med noen av dem som er oppført på den store diagnose tråden. Da finner du noen som bor nærme deg. Vil anbefale deg dette, da de har utstyr til og holde spenningen riktig under programeringen samt sikker kobling til bilen. Får du spenningsfeil under en slik opprasjon så kan det bli kostbart, eller vis tilkoblingen blir brutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Reef89 skrev:

En kan også deaktivere denne med en carly adapter.

Var det jeg mente å ha set når jeg gikk gjennom mulighetene som fantes i Carly app'n

 

Fordelen med Carly er jo at en da kan gjøre det med bilen igang å ingen fare for noe spennings svikt.

Endret av barsjef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Reef89 skrev:

Ja.

Jeg er meget fornøyd med carlyen. Mye gøy en kan gjøre, lett brukermeny og alt det der. Forsåvidt grei på diagnose også, men savner litt bedre tekstforklaring på noen ting.

Var ikke så mye jeg får gjort med den på min E60, dette da jeg hadde det meste fra før.

Men greit med spil som folder seg å digitalt speedometer.

Alt dette dillet med nøkler som kan kodes forskjellig bryr jeg meg lite om, er kun meg som kjøre bilen hehe

Så var mest for diagnose/service reset jeg kjøpte den. Ble jo spart inn alene idag når jeg byttet batteri, å ikke måtte innom verksted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til i Trondheim, men er usikker på hvilken linje man skal endre på. 

Ellers må jeg få opplyse om NCS også kan kode med motor i gang. Det betyr ikke noe om hvilket program som gjør det, måten et program gjør det på er det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ista p må du vel ha strøm på bilen da den kjører mange andre oppdateringer på andre moduler, jeg har ikke turt og prøve uten strøm, har ikke tenkt til det heller:P Men ncs og carly kan vel muligens gå da det ikke roter seg inn i andre moduler? Har ikke brukt carly appen, da jeg har icom. Mulig jeg må vurdere dette litt fremover da, høres jo vanvittig enkelt ut og slippe og styre med tilkobling og venting på at pce og slikt skal fyre opp. Ista d vet jeg at man slipper og koble til strøm.  Men får advarsel når man kobler seg opp med ista p. 

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...