Gå til innhold

Felgrenovering i Møre og Romsdal?


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som har noen steder/personer å anbefale som renoverer felger? Helst i Møre og Romsdal.

Dette gjelder 4 stk style 359 felger som er litt matte og lett kantkjørte. Får man slikt gjort på et pulverlakkeringsverksted? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
2 timer siden, Dal-z skrev:

Bumper denne. Østfold felgteknikk er et alternativ, men det koster jo snart det samme som et sett med nye felger i ok kvalitet... :P 

Staute priser kanskje men da blir det vel som nytt 😊 Jeg har "Diamantkutt" på mine og da har jeg ikke noe valg.

Det må da være noen som lakker vanlige felger i feks Ålesund eller Molde vel ?

 

Endret av Tony Soprano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjøres på vanlige karosseri- og lakkverksteder, ja. Jeg har sett flere av dem reklamere for dette, også i Møre og Romsdal (Kristiansund, Molde, Ålesund). I Trondheim har Mekonomen en egen avdeling for felgrenovering, prisen ligger rundt 1500 per felg, så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Tony Soprano skrev:

Staute priser kanskje men da blir det vel som nytt 😊 Jeg har "Diamantkutt" på mine og da har jeg ikke noe valg.

Det må da være noen som lakker vanlige felger i feks Ålesund eller Molde vel ?

 

Vanlige lakkeringsverksteder har stort sett anbefalt meg å ta kontakt med de som jobber spesifikt med felger, så tror ikke de er så glad i felger... :P

16 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Hørt med Oslo felgretting?

Rabattavtale gjennom e30meet hvertfall, sparer jo noen kroner.

Takk for tipset! Skal sjekkes ut.

11 timer siden, Basse Lusk skrev:

Dette gjøres på vanlige karosseri- og lakkverksteder, ja. Jeg har sett flere av dem reklamere for dette, også i Møre og Romsdal (Kristiansund, Molde, Ålesund). I Trondheim har Mekonomen en egen avdeling for felgrenovering, prisen ligger rundt 1500 per felg, så vidt jeg husker.

Får ta å sjekke opp litt mer i nærområdet da. Litt overrasket over at det skulle være såpass vanskelig å finne fatt i noen her i nærområdet...

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...