Gå til innhold

Lap timer rudskogen?


 Share

Anbefalte innlegg

Hoi! Skal ned og kjøre litt på e30meet og tenkte det hadde vert morro med en laptimer for og se forbedringer.. Noen som har tips til hva som funker her :) ? Får man App til tlf som er ok? rekker vel ikke og bestille noe på nett før neste onsdag :P

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en transponder fra mylaps. Etter at den er registrert på mylaps.com, får du en id som kan brukes rundt på alle baner i verden. Usikker på hvordan den teller rundene. I Rallycross har vi passert en slags fotocelle. Og jeg regner med dette også er rigget til på et arrangement som e30meet.

http://www.gundersenmotorsport.no/lopsbil/mylaps-transpondere/mylaps-x2-racing-transponder-direktestrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harrys laptimer er vel et sikkert valg.

Funker greit med telefonen, også kan du koble til ekstern GPS og Kamera om du ønsker.
For enda mer nøyaktighet, og bedre bilder..

Jeg har brukt den mye med telefonen og gir meget gode resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Takker for innspill! Var innpå harrys laptimer sine sider, men der fant jeg ingen baner i Norge? 

De ligger der.
jeg har vel ca 150 logget runder derfra i fjor.

du får opp G-meter og sektor tider, samt om du setter telefon i vindu får du video med all info på om du ønsker.

Da får du typisk slik. (fant den etter er raskt søk på youtube)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Da blir det og laste ned harrys laptimer og bruke tlf :)

Har ett gopro kamera jeg tenkte filme litt med, mulig man kan koble tlf og gopro sammen på ett vis? 

Det kan du, litt avhengig av hvilken versjon "oppgradering" du betaler for av harrys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...