Gå til innhold

påvei til å kjøpe e91 320dx touring 2012


Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, MGunders skrev:

Mye digg utstyr på nummer 3 da. Typisk at den er dyrest og lengst unna da 🙄

Bare for og sette ting i perspektiv. Da jeg kjøpte 3 serien min, dro jeg fra Tromsø til Drammen for og møte selger. Dette var første helga i desember, slik at det var både mørkt og glatt påtur tilbake fra Drammen. Jeg kjørte bilen opp alene over to dager, en tur på 1800km. 

Er bilen perfekt, er ikke avstand innen for Norge noe hinder ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6.3.2018 at 0.10, Eivind320x skrev:

Bare for og sette ting i perspektiv. Da jeg kjøpte 3 serien min, dro jeg fra Tromsø til Drammen for og møte selger. Dette var første helga i desember, slik at det var både mørkt og glatt påtur tilbake fra Drammen. Jeg kjørte bilen opp alene over to dager, en tur på 1800km. 

Er bilen perfekt, er ikke avstand innen for Norge noe hinder ;) 

 

On 6.3.2018 at 0.34, MGunders skrev:

Enig. Bedre å kjøre litt for å få den bilen man vil ha enn å kjøpe den som var nærmest for å slippe å reise. 

Jeg ville kjøpt med webasto, navi pro og hifi hvertfall. 

nå har jeg faktisk tett på alle som er linket til her, men så ikke nøye på den sorte da den hadde typisk "ungdomshjul" kom krasjer helt, da jeg ikke tok en grundig titt på den. det eneste den manglet var pdc sensor forran og sort skinn. men wow hadde tom varme i rattet! det var et pluss! 

snubblet over denne og 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=114137673&fks=114137673

desværre pre face som jeg ikke er pen i det heletatt men har 3l diesel! og en del utstyr.. 

så mest sansyling enten den sorte eller 330n tanker dere har om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er PDC foran på den sorte hvis jeg ikke ser feil, men den har ikke skinn. 

330 =  + Grommest motor, skinn

             - Mindre digg utstyr enn 320n, preface (ettersom du egentlig ikke vil ha det), CCC

320 =   + Veldig godt utstyrt, nyere, lavest kilometerstand, CIC m combox, dab, webasto, adaptive lykter

             - Ikke skinn, ikke 6er

 

Jeg heller mot den svarte 320n.

Må / vil du ha 6er så hadde jeg venta litt til og sett om det dukker opp noen andre

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MGunders skrev:

Er PDC foran på den sorte hvis jeg ikke ser feil, men den har ikke skinn. 

330 =  + Grommest motor, skinn

             - Mindre digg utstyr enn 320n, preface (ettersom du egentlig ikke vil ha det), CCC

320 =   + Veldig godt utstyrt, nyere, lavest kilometerstand, CIC m combox, dab, webasto, adaptive lykter

             - Ikke skinn, ikke 6er

 

Jeg heller mot den svarte 320n.

Må / vil du ha 6er så hadde jeg venta litt til og sett om det dukker opp noen andre

 

 

 

 

Hehe , jeg så det nå, stod bare "bak" i annonsen.

6'er diesel er jo grisetøft men ikke noe som er nødvendig.  i tillegg blir lånet dyrere også. så heller mer mod den sorte, hadde faktisk ikke vurdert den så takk for at du åpna øynene mine for den. da tror jeg det blir ny bil tl helga :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte hos MB Auto hadde MYE utstyr om du ser bort fra helskinn - ikke tenk på det, delskinn er mer komfortabelt. Til og med svart taktrekk, varme i rattet og auxiliary heating (motorvarmer?). Tipper du kommer til å bli kjempefornøyd med den, savner ennå vår :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kristiansan'årn skrev:

 

nå har jeg faktisk tett på alle som er linket til her, men så ikke nøye på den sorte da den hadde typisk "ungdomshjul" kom krasjer helt, da jeg ikke tok en grundig titt på den. det eneste den manglet var pdc sensor forran og sort skinn. men wow hadde tom varme i rattet! det var et pluss! 

snubblet over denne og 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=114137673&fks=114137673

desværre pre face som jeg ikke er pen i det heletatt men har 3l diesel! og en del utstyr.. 

så mest sansyling enten den sorte eller 330n tanker dere har om det? 

Jeg ville seriøst ha vurdert den sorte, og kode 508 betyr PDC foran og bak(har den koden på min). GS Raptor felgene er det sikker noen andre som synes er grisetøff, og lett vil kjøpe. Sist jeg sjekket finn.no kunne du få et sett 18" stjerne eik 193 felger til 2500kr😜. Dog liker ikke X-driven forskjellig dimensjon å tenker du beholde bilen en stund finnes det alltids et sett felger me lik dim. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Eivind320x skrev:

Jeg ville seriøst ha vurdert den sorte, og kode 508 betyr PDC foran og bak(har den koden på min). GS Raptor felgene er det sikker noen andre som synes er grisetøff, og lett vil kjøpe. Sist jeg sjekket finn.no kunne du få et sett 18" stjerne eik 193 felger til 2500kr😜. Dog liker ikke X-driven forskjellig dimensjon å tenker du beholde bilen en stund finnes det alltids et sett felger me lik dim. 

 

 

ja den sorte virker som det kloke valget ihht utstyret.

trenger det ikke bare å være samme rulleomkrets? vet om en som hadde en e90 med x drive og oz futura felger med 8,5 og 10" i 18".. :S

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg også, men viste ikke at forrige eier hadde mishandlet transferkassa slik at clutchene var sliten( Bilen var rulla 109 000km). Det var billigere og kjøpe like felger med lik dimensjon enn og bytte transferkasse til 30 000kr. Jeg måtte bytte felger fordi kassa var misfornøyd med conti sportcontact 5 dekkene jeg satte på. Orket ikke "prøve" med nytt sett stjernemerkede dekk til 10k.

Det funker sikkert en stund med forskjellig dim, men når kassa er søppel og du må bytte, får du ikke garanti på ny, vist du ikke har stjernemerkede dekk, eller lik dim foran og bak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Eivind320x skrev:

Det trodde jeg også, men viste ikke at forrige eier hadde mishandlet transferkassa slik at clutchene var sliten( Bilen var rulla 109 000km). Det var billigere og kjøpe like felger med lik dimensjon enn og bytte transferkasse til 30 000kr. Jeg måtte bytte felger fordi kassa var misfornøyd med conti sportcontact 5 dekkene jeg satte på. Orket ikke "prøve" med nytt sett stjernemerkede dekk til 10k.

Det funker sikkert en stund med forskjellig dim, men når kassa er søppel og du må bytte, får du ikke garanti på ny, vist du ikke har stjernemerkede dekk, eller lik dim foran og bak. 

True dat, play it safe ! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...