Gå til innhold

Vårmønstring BMW CCN 6 mai (Bjerke travbane)


sluquet
 Share

Anbefalte innlegg

Noen herifra som har tenkt seg dit? Tenkte å ta turen dersom det er fint vær. Tror dere det går greit å ha med seg en baby (seks mnd) i barnevogn inn på området? 

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Valle Hovin der det var litt mer "intimt" og koselig. En grusbane blir ikke det samme for meg, bilene står hulter til bulter uten system og mening og kun noen får stå på gresset selv om det egentlig er mer enn nok plass til alle. 

Men men, skal ikke klage mer. Kommer nok muligens hvis det ikke kræsjer med jobb 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 316 skrev:

Savner Valle Hovin der det var litt mer "intimt" og koselig. En grusbane blir ikke det samme for meg, bilene står hulter til bulter uten system og mening og kun noen får stå på gresset selv om det egentlig er mer enn nok plass til alle. 

Men men, skal ikke klage mer. Kommer nok muligens hvis det ikke kræsjer med jobb 😁

Jeg er såpass gammel at jeg savner når vi var oppe på Frognerseteren. Problemet var at det ofte ble snø der oppe. Valle Hovin synes jeg var et trist sted. Mye betong. Husker godt ene året det regnet så mye at det ble nesten svømmebasseng.

Jeg har en nabo som er veldig inne i de travgreiene. Prøver og overtale han vært år til og få asfalt på Bjerke men han synes ikke det er noen god ide. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sluquet skrev:

Bra! Hvis dere ser en tulling i en M2 med barnevogn tytende ut av vinduene så får dere hilse på :) 

Hvordan funker det der i det daglige egentlig? Jeg er rimelig glad M3'en har bakdører hver gang vi skal ut å kjøre for å si det sånn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Ranger1000 skrev:

Hvordan funker det der i det daglige egentlig? Jeg er rimelig glad M3'en har bakdører hver gang vi skal ut å kjøre for å si det sånn :) 

Går helt fint! Er vogn som er problemet, må ha underdelen i bagasjerommet og bagen i passasjersetet foran. Mulig jeg hadde fått inn begge delene i bagasjerommet med litt smart pakking, men har ikke orket å forske på det. Barnesete i baksetet er egentlig ikke noe problem, kjører passasjersetet helt frem og vipper ryggen frem så får jeg setet inn og ut ganske enkelt. Fått oss to biler nå (m2 var eneste bil en periode) så det blir ikke altfor ofte jeg må pakke bilen full heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sluquet skrev:

Går helt fint! Er vogn som er problemet, må ha underdelen i bagasjerommet og bagen i passasjersetet foran. Mulig jeg hadde fått inn begge delene i bagasjerommet med litt smart pakking, men har ikke orket å forske på det. Barnesete i baksetet er egentlig ikke noe problem, kjører passasjersetet helt frem og vipper ryggen frem så får jeg setet inn og ut ganske enkelt. Fått oss to biler nå (m2 var eneste bil en periode) så det blir ikke altfor ofte jeg må pakke bilen full heldigvis.

Godt å se at flere med småbarn kan ha noe annet enn stasjonsvogn! Måtte ha fire dører her for å få godkjenning av samboer, og vår vogn (Bugaboo Buffalo) går enkelt inn i bagasjen med plass til et par bager igjen. Trenger ikke så mye mer egentlig. Ble litt OT dette men... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 60 tallet når foreldrene mine var barn så kjørte de på ferie til Danmark i Folkevogn med tre små unger og bagasje. Så jeg tror man klarer seg med små barn i en M2 om man bare legger ved litt godvilje 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...