Gå til innhold

Schmiedmann og levering...


SST
 Share

Anbefalte innlegg

Er det flere som opplever at Schmiedmann er komplett umulige på levering? Hvordan kan det ta 3 uker å få levert en vare som er på lager i Danmark??

Er veldig hyggelige og hjelpsomme folk i butikken, og varer som finnes i butikk kjøper jeg gjerne der. Men på bestillingsvarer må jeg nok finne meg noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nesten tre mnd`r for meg. Sto i databasen at det var en stk igjen av det jeg skulle ha, og trykte kjøp betalte selvfølgelig, og der stoppet det.. Fikk ikke betalingsbekreftelse eller noe som helst. Tiden gikk, sendte en mail, ingen svar. Ringte, fikk beskjed om at de ventet varen fra et eller annet østen-land, og at jeg hadde varen til oppgitt dato. Tiden gikk, tiden gikk over, ringte igjen, ble satt over til en annen, fortalte på nytt hva det gjaldt, og røret ble slengt på. Ble litt paff, så brydde meg ikke om å ringe igjen, og etter noen uker så dukket pakken opp.

Service og rask levering er ikke synonymt med Schmiedmann i mine øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel da, gidder ikke komme med hele historien igjen, men kort fortalt, så skylder Schmiedmann meg fremdeles penger for en ordre som ble kansellert etter ca 2 måneders venting. Fikk tilbake pengene for varen (uten renter) men har enda ikke fått tilbake det jeg hadde forskuddsbetalt for frakt. Er bare snakk om snaue 200.- å det er ikke mere en ca 14 måneder siden, å de har sagt at de skal ordne opp flere ganger, men jeg har gitt opp, så jeg fraråder alle jeg snakker med, som tenker på å handle fra disse svindlerene, om å holde seg langt unna, og heller handle der men får utmerket service, nemlig hos KOED.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fortsatt Henrik og Frederick som driver det? Det er etter alle solemerker solide karer slik jeg har oppfattet dem, men jeg har hørt dette leveringsproblemet deres på bestillingsvarer har vært betydelig helt siden de startet opp, og har derfor kun holdt meg til Koed..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de som står oppført på hjemmesiden ihvertfall sammen med et par andre BMW-entusiaster.

Har kun handlet der et par ganger selv da de var de eneste som kunne levere og da har varene kommet relativt fort og greit, men de har vært trege til å svare på mail osv. Der er Koed betydelig bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de som står oppført på hjemmesiden ihvertfall sammen med et par andre BMW-entusiaster.

Har kun handlet der et par ganger selv da de var de eneste som kunne levere og da har varene kommet relativt fort og greit, men de har vært trege til å svare på mail osv. Der er Koed betydelig bedre.

Jøss, der var det jo flere kjente ansikter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna Schmiedmann! Komplett ubrukelige på reklamasjon, og de skylder meg penger på lik linje som Tommy over her. Det har de gjort siden sommeren 2011.

Henrik er det største surrehuet av alle der inne.

Gidder heller ikke ta hele historien nå, men den vil komme for en dag senere. De har værtfall gitt 2 sifret lovnader om utbetaling, uten at det har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En kamerat spurte di om di kunne skaffe clutch til E46 M3 for litt siden... Å sa han MÅTTE han den fredag siden bilen var solgt å skulle kjøre til Bergen!!! Å dette lovte di at di skulle fikse!! Fikk han den på fredag? NEI!! Så han var heldig å fikk kjøpe original clutchen min som tngve hadde liggende. Å nå har di masa som faen å trua med rettsak osv Pga gebyr på noe di ikke klarte levere til fristen di fikk. Useriøst å kvalmende!!! Hadde det vært meg hadde jeg bedt di stappe gebyret i ræva når di ikke klarer å holde ting di lover!!

Har kun dårlig erfaringer med di selv å samme med alle andre jeg kjenner. GSBILDELER er mye bedre! Bortsett fra at det jobber endel på gulvet der som veldig ofte plukker feil varer! Hvor vanskelig kan det være å lese en lapp å plukke deler...

Di har iallefall stort sett alt på

Lager imotsetning til Schmiedmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd feilplukking på leveranser fra GS flere ganger. For det meste for mange/for få av ting, men også totalt feil deler. Men det ordner seg alltid. Er bare å ringe så blir det ordna :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd feilplukking på leveranser fra GS flere ganger. For det meste for mange/for få av ting, men også totalt feil deler. Men det ordner seg alltid. Er bare å ringe så blir det ordna :wink:

Ja aldri noe problem men helvetes irriterende når mann har gleda seg hele dagen til å

Montere noe også kommer det noe heeeeelt annet enn mann har bestilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...