Gå til innhold

Erfaringer med Schmiedmann?


rolf m3
 Share

Anbefalte innlegg

etter mye om å men bestemte æ mæ for å bestille deler fra tidligere Bmw spesialisten.. Men fy for et rot... Først ville han helst bare trekke rett av korte mitt for betaling, noe som er helt iorden men var "vrang" me å sende i oppkrav.. Etter dette lovte selgeren der inne at æ skulle ha delene iløpa ei uke, maks 1,5 uke... Nå har det gått 2,5 uke å ingenting har skjedd.. Ringte de på mandag å ble lovt at de skulle ringe mæ opp for han var opptatt men delene var IKKE sendt fra de ennå..

Hørte ingenting fra de den dagen så ringte opp igår... Me samme svar... Å idag får æ samme Faens svar??? Å ingen har ringt opp igjen? Flere som har samme dårlig inntrykk av disse apekattene eller? Kommer te å ringe å bare si æ vil ha pengene igjen.. Ville ha bilen Ferdi til Bmw treffet i Sørlandsparken nå på søndag men det ser da veldig dårlig ut.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har ikke bestilt av Schmiedmann selv og det av en grunn, en kollega ventet nesten 4 måneder på en ny bakpotte til sin E46 touring, en kammerat bestilte noe småtteri, bla. strekkbolter til en M30 topp. Tror ikke han fikk halvparten av boltene engang :P Og det tok også lang tid før han fikk halvleveransen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ein skikkeli uhøflig samtale med Fredrik på Schmiedmann idag har de faktisk ordna opp å sendt delene på ekspress post over natta... Mente de venta på giroverføringene mine men etter litt undersøking fant de ut at de va levert for lenge siden men me et ant delenummer så de fant ikke delen før nå.. Åhoi.. Aldri igjen, selv om de ordna det greit.. Skulle ha bilen ferdig før helga men nå blir æ liggende imora kveld å lørdag for å få den Ferdi te treffet på søndag.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...