hagenisse Skrevet Mars 26, 2004 Share Skrevet Mars 26, 2004 Fått skikkelig lufttrykk nå. Og faktisk, kan ikke klage noe særlig lengre. 235/40/17 foran og sporingen er så og si borte. Merker jo at det drar litt til sidene i veldig lav fart, men det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Mars 27, 2004 Share Skrevet Mars 27, 2004 Hadde snø her i østfold på onsdag og det var ikke moro med sommer hjula på altså Kom jo faen ikke ut av garasjen nesten engang jo&/¤?"#)( Heldigvis har jeg en trofast gammel traver og bruke vedsiden av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2004 Hehe. ix'en du ikke kom deg ut av garasjen med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 27, 2004 Share Skrevet Mars 27, 2004 aaah...! gla for at jeg ikke la om til somerdekk.. "masse" snø på veien i går, å såpeglatt. Det var en dødsulykke litt sør for harstad i går kl 16.30, svin glatt !! æ skal kjøre ei stund tel me vinterdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Da er sommerdekkene endelig på plassen sin igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Ja sommerhjulene er på plass, desverre er jo ikke bilen på veien enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Langt fra sommerfelger her gitt.. Fortsatt langt over halvmetern med snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 hehe..alle disse gamle trådene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Kanskje starte en ny om emnet, så en ikke går i surr. Stusset litt når Gunnar sa han hadde fått på 14" sommerdekk med kapsel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Må ha EU kontroll på bilen før jeg setter mine på, ellers så henger de seg vel opp i feil dimensjoner på dekk og felger, det er Viper Rial 18" felger med 225/40 18 på, skal få lagt ut noen bilder når de er på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdf Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Sommerdekkene er på, og sporingen er i full gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 jepp..frister å legge om allerede nå..men køyrer strekningen gaupne _ Sogndal kvar dag for å komme til jobb..så det er vel ikkje så lurt siden det fryser på av og til fornuften må nok bestemme jaja..skal berre sette på dekkene på felgene så blir det testing av m3 felgene Btw..ingen som trenger to nye(brukte) dekk? goodwear F1 GSD3.. 225/45 - 17"..5 mm med mønster igjen har to stk som eg ikkje har bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 venter fortsatt på felgene mine, gått til innkjøp av noen 18" ASA felger..og jeg gleder meg. Håper bare jeg slipper å valse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Endelig satt på sommerhjula jeg også Godt å slippe de stusslige 14". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Skal si sommern kom endel tidligere i fjor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå