Gunnar Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Lurer på en ting. Skulle laste opp et bilde idag og da kom det www.bimmers.no signatur i nedre kant på bilde og det ble resiza til 800pixHVORFOR Har ikke sans for dette nye påfunnet i det hele tatt! Nå er det tilbake til å bruke ImageShack eller Photopucket eller lignende. Hva er problemet med det? Nå er det så mange som hyler og skriker over at forumet er tregt, og da er løsningen å gå ned på bildestørrelser etc. Store bilder gjør forumet tregt, og spesielt ille er det fra Photobucket og Imageshack. Klageretten din frafaller i så fall fullstendig. Grunnen til at bimmers-signaturen står på er så ikke folk skal bruke opplasteren her til andre sites/forumer. Ser det linkes ekstremt mye utenfra. Vi her inne har ingenting igjen for at andre bruker vår båndbredde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Hva er problemet med det? Nå er det så mange som hyler og skriker over at forumet er tregt, og da er løsningen å gå ned på bildestørrelser etc. Store bilder gjør forumet tregt, og spesielt ille er det fra Photobucket og Imageshack. Klageretten din frafaller i så fall fullstendig. Det som irriterte meg mest var at bildene ble resiza til 800pix, den burde vært noe større (max 1300). Slik det er nå så må man jo bruke Photobucket og Imageshack for å vise bilder større enn 800. Jeg også irriterer meg når folk laster opp bilder som ikke er resiza til fornuftig skjermstørrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Slik gjør du det: Det du vil skal stå der[/url ]Håper det er forståelig Nå har jeg prøvd og prøvd men ikke fått til. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Da det er mange entusiaster her som er relativt aktive, hva med å ha en IRC kanal på quakenet eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 E det flere som har roblemer med bimmers i dag? Om eg skriver i den quick reply boksen og trykker OK så skjer det ingenting. Oh hvis eg trykker på SKRIV SVAR knappen så kommer det bare opp at internett ikkje finner sida. Det samme skjer om eg skal sitere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Bruker du IE eller Firefox? Hos meg fungerer ikke bimmers i IE lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Bruker Opera og alt fungere som gull her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Bimmers fungerte ikke hos meg i går i IE så satset på at det virket igjen i dag og lot det være med det. - Og her sitter jeg igjen i dag så det virket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Bruker du IE eller Firefox? Hos meg fungerer ikke bimmers i IE lenger eg har IE, men det funker igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Hvordan kan jeg gjøre sånn at jeg får beskjed hvis noen svarer på tråden min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Du trykker på "Abonner på dette temaet" helt nederst i de trådene du vil ha nye svarpåminnelser tilsendt på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Regel nr 2 kan godt friskes opp litt for enkelte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idland Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Jeg lurer litt på søkefunksjonen.. hvis jeg skal søke på f.eks m50 turbo, så kommer alle innlegg med m50 og alle med turbo, går det an å gjøre slik at kun tråder med m50 turbo kommer opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Jeg lurer litt på søkefunksjonen.. hvis jeg skal søke på f.eks m50 turbo, så kommer alle innlegg med m50 og alle med turbo, går det an å gjøre slik at kun tråder med m50 turbo kommer opp? Prøv m50 and turbo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Lurer på en ting. Skulle laste opp et bilde idag og da kom det www.bimmers.no signatur i nedre kant på bilde og det ble resiza til 800pixHVORFOR Har ikke sans for dette nye påfunnet i det hele tatt! Nå er det tilbake til å bruke ImageShack eller Photopucket eller lignende. Hva er problemet med det? Nå er det så mange som hyler og skriker over at forumet er tregt, og da er løsningen å gå ned på bildestørrelser etc. Store bilder gjør forumet tregt, og spesielt ille er det fra Photobucket og Imageshack. Klageretten din frafaller i så fall fullstendig. Grunnen til at bimmers-signaturen står på er så ikke folk skal bruke opplasteren her til andre sites/forumer. Ser det linkes ekstremt mye utenfra. Vi her inne har ingenting igjen for at andre bruker vår båndbredde... ENIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå