|Ole| Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 En forbedring jeg ønsker er to nye avdelinger. En for Treff og en for Bilpleie.Begge to er mye diskutert i Annet bil-/motorprat.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bas Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Spørsmål angående søkemotoren: Jeg skriver f.eks "e36" (uten hermetegn), det eneste som skjer er at det lastes en helt blank/hvit skjerm uten søkeresultater eller noe. Det samme skjer hvis jeg skriver e30 mener jeg, mens jeg får opp en hel haug med resultater hvis jeg f.eks skriver e34 eller e39. Hva er det som gjør dette? Har prøvd i både Opera og IE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg har gitt opp søkemotoren her inne... finner aldri det jeg søker etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 En forbedring jeg ønsker er to nye avdelinger. En for Treff og en for Bilpleie.Begge to er mye diskutert i Annet bil-/motorprat.. +1 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg har gitt opp søkemotoren her inne... finner aldri det jeg søker etter. Bruk google da. Er jo så lett å finne ting man leter da. Bare søk på det du skal og skriv site:bimmers.no etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Lest og forstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Når du lager et innlegg og noen tar en "Repost" så stenges innlegget for mer skriving. Hvem kan stenge innlegg og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Når du lager et innlegg og noen tar en "Repost" så stenges innlegget for mer skriving. Hvem kan stenge innlegg og hvorfor? Moderator/admin kan stenge tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Ok. Men hva er hensikten med det så lenge det ikke er noe kriminelt som foregår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Det er ikke noe vits i å ha x-antall tråder hvor det diskuteres det samme.. Det holder med en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Kommer det flere avdelinger her på forumet? Vet ikke hvor mye jobb det er for Gunnar, men det er fortsatt ønskelig med egne "Treff" og "Bilpleie" avdelinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Nå som det er oppgraderinger på gang, så er det kanskje muligheter for at dere får deres ønsker oppfyllt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Hvis du skriver et innlegg med hurtigsvar uten å quote noen og noen har svart i mellomtiden mens du skriver får du opp melding om det. Jævli irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 høh? Det er jo bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Det er faktisk noe jeg har savnet på forumet! Så slipper man å poste et innlegg bare for å se at noen andre har skrevet det samme 10sekunder tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå