Gå til innhold

Nei men hva er det jeg ser på min veg

SE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg møtte dinside.no ved storøya golfklubb, da de var ute og testet M6. Fikk muligheten til å betrakte bil både synsemessig og lyd. V10'ern låter fenomenalt. Nydelig bil. Det er stilig med de litt store cupène som BMW har bygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sittet i baksetet på en 645... skrekk og gru.. det var bare helt latterlig... kune like gjerne droppet de dustete setene... Det som er Moro med 6-serien er at den ser veldig spesiell ut... man skjønner at det er noe spess som kommer kjørende... Tror man lett kan lure noen til å tro at en BMW 6-serie koster Lambo-penger... skikkelig rikmannsbil... I norge i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-serien er stilig, spesiellt som cab.

Er artig å se de profilene som er sydd i utformingen av kalesjen. Eneste jeg har sett med det er 6'ern og Ferrari 360 Spider.

Alle andre biler med "bløtt tak" har den vanlige triste kuppelformen på det. Kan være for å unngå grove "bretter" på det som reduserer levealderen, men fy f... å mye penere det er når de "gjør litt mere ut av det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 serie er helt klart en stilig bil. Det som jeg er litt imponert over ved 6 serien er bagasjeplassen. bilen som er 1855mm bred og 4820mm lang har et bagasjeromsvolum på 450 liter. Min E60 som er en 4 dørs storsedan har et mål på 1846mm bred og 4841mm lang rommer 520 liter. Generelt i størrelse er de like, men E63 er konstruert på en helt annen måte. Coupeen er konstruert lenger bak og imponerer både med plass i coupeen og bagasjeplassen. Dette er en sportsbil på ved sitt sterkeste. synd 6 serie er for dyr og uoppnåelig for de fleste, for dette er virkelig en bil vi ikke hadde hatt vondt av å se på veiene titt og ofte.

Det som også imponerer meg er E63 sammenliknet mot E90. E90's bagasjerom rommer 460 liter, men bilen er jo selvsagt en mindre bil enn 6 serien. utrolig nok har 6 serien kun 10 liter mindre bagasjeromsvolum og coupeen føles faktisk større enn den gjør i 3 serien også. Hadde jeg hatt penger og skulle ha kjøpt en bil i E90 klassen hadde jeg ikke vært i tvil. jeg ville valgt en 6 serie. Har lastet opp en 3 serie før uten problemer, så jeg tror 6 serien kunne ha gjort en like bra jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en 645ci cab inne på jobben i fjor. Monterte skjermer i nakkestøttene. En aldeles lekker bil. Denne var noe ala champagnefarget med kremhvit skinninteriør. Skal gå rundt i Stavanger, men har ikke sett den siden vi hadde den inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i byen går det en 645i cab som konebil..

og var vel rundt en aug i fjor vel, så møtte man en liten røaktig 6 serie med 4 potter.. kikka lenge i speilet da ja!

Står også en grå en nede ved Volvo, når du kjører forbi verkstedparkeringen(/parkeringshuset) og ser på motsatt side av veien.

Men det er nok mest på dagtid når eieren er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...