Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

e30 325 min lå på 5500rpm i 240mk/t på gpsn i tyskland i sommer. kan dra den til 7600 men jeg ville ha hel bil hjem. med den utvekslinga jeg har satt på nå så skal den gjøre 265km/t ca. men det kommer den aldri til og klare trur jeg. hehe

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

watermark_546159_10_full.jpg

Jeg skal ikke skryte på den å kjøre bilen da bildet ble tatt, fikk bildet av forrige eier. Selv har jeg kun kjørt 250 med den. På NAF-test ble speedoen testet opp til 200, og ved speedo-hastighet 200 var sann hastighet 198.

Skrevet

image_035.jpg

Z3n er annerledes giret enn andre E36, så den stopper på 223km/t (gps) selv om det nok har krefter for iallefall 10km til. Akkurat på bildet er det bare 216. Lå mellom 4 og 6000 fra München og frem til ferja på toppen av landet..

• 1 month later...
Skrevet

Skal til Belgia via Kiel nå i slutten av måneden. Har to grønne streker igjen før oljeservice. Synes dere jeg bør bytte olja før jeg kjører nedover? Er vel også viktig å "kjøre inn" bilen litt i begynnelsen, og ikke gi flatt jern med en gang som det har blitt nevnt her tidligere i tråden.

Skrevet

Da jeg kjørte til tyskland brukte jeg egentlig bare danmark som "oppvarmingsland" før tyskland kom :P

Jeg kjørte veldig hardt i tyskland :P vi lå i 200 km/t i over 1 time der nede... og det var nok gode 5500 rpm i min 525 ! hehe !

Skrevet
Skal til Belgia via Kiel nå i slutten av måneden. Har to grønne streker igjen før oljeservice. Synes dere jeg bør bytte olja før jeg kjører nedover? Er vel også viktig å "kjøre inn" bilen litt i begynnelsen, og ikke gi flatt jern med en gang som det har blitt nevnt her tidligere i tråden.

Nå vet ikke jeg hvor mange km 2 streker er da..Ettersom jeg aldri har fulgt med på det selv, og tatt hyppige oljeskift selv :P

Men er det mindre enn turen, så et stort JA :wink:

Skrevet

Tilsvarer ca 3000 km på de gjenværende to strekene, og turen blir på ca 1300 km tur/retur. Så da skulle det vel gå greit :)

Skrevet

Min gamle E36 316 coupè klarte 208 på nål og to forskjellige GPS'er...stolt nok av det :D

Det var fort nok for en 18-åring med fersk lapp og drømmebil på vei hjem ;P

Litt stusselig da fatter bare dro videre i e38'en sin :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...