M6 Bjørn Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Ja de gamle salgstrådene kan man jo ha liggende i en overgangsfase der de er søkbare for så å kutte de helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Kontaktinformasjon er også viktig! Mange skriver verken tlf.nr eller mailadresse i annonsene og da kan de ikke være spesielt interessert i å selge. Jeg mener da NAF/komprisjonstest er meget viktig når man skal selge en bil. Jeg er på utikk etter bil, og ser i annonsen: EU-godkjent, altså det sier vel bare omtrent at hjulene triller og at eksosanlegg er ok. Hvis bilen er ok så skulle det bare mangle at selger går med på å foreta en NAf test, og kanskje lage en avtale på at hvis NAF testen gikk bra så kan kjøper betale den! Litt avsporing kanskje? Men er helt enig med dere generelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Hvorfor er det ikke påbudt med å nevne prisantydning i salgsannonse? Istedenfor 10 personer skal spørre om pris i en salgstråd. Kan da vel ikke være så vanskelig å oppgi en sum, ihvertfall en ca pris på det som selges!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 hva hver og en må vel få bestemme åssen de framstiller annonsen sin. men det starter vel allerede i kategoriseringa? skulle gått ann å legge ut delbiler og helebiler hver for seg.(som nevnt tidligere her) og muligens dele det inn i modell og typer. det hadde blitt mye bedre system tundt detta vist det var mulighet for endringer her ellers veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 hva hver og en må vel få bestemme åssen de framstiller annonsen sin.men det starter vel allerede i kategoriseringa? skulle gått ann å legge ut delbiler og helebiler hver for seg.(som nevnt tidligere her) og muligens dele det inn i modell og typer. det hadde blitt mye bedre system tundt detta vist det var mulighet for endringer her ellers veldig bra Der skal jeg si meg helt enig. Ikke at det er dårlig nå, men det kunne gjort det litt bedre. evt Motor-Selges også. Bare brainstormer litt her midt på natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Meget irriterende at denne salgs delen har blitt oppdelt så mye nå synes jeg. Jeg bruker følge med her inne, men nå tviler jeg på jeg gidder det mere.. Greit at det inndeles litt, men det burde vært mulig å latt alle annonsene vises under samme kategori i tilegg, så en slipper trykke innpå hver enkelte modelltype for å få med seg dagens nye annonser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Mod.Edit (S.Hafsmo): Spam fjernet Rare linker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Største problemet jeg har sett her er mangel på ordentlig trådtittel. Få med: Årsmodell - Type - kmstand - Pris f.eks "98' 316i 123456km xx.xxx,-" eller noe lignende. Dersom man selger en bil som det er byttet motor i, så endrer dette IKKE hva slags bil det er. f.eks "98' 316i med 325i motor 123'km xx.xxx,-" Gjerne om den er lovlig eller ikke. (Sistnevnte kan man nevne i salgstekst.) Når det gjelder salgsteksten så er det viktig at denne er oversiktlig. Folk må virkelig lære seg hva avsnitt er. Det er sikkert mye annet som kan nevnes, men det er i første omgang dette jeg har lagt merke til som irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw1m Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 viewtopic.php?f=14&t=183727 Sjekk ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=183727Sjekk ut... Mangler bare en "S:" eller noe sånt i overskriften for å vise at det dreier seg om et salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Deler skulle også ha hvert delt i flere "kategeorier" slik som har blitt gjort med bilsalg! e30 e34 e36 osv osv osv! Dette er noe jeg har savnet når jeg sku hatt deler som kunn f.eks E36 har! blir mye lettere å finne deler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janka Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Hur tar man bort annonser dær delarna ær sålda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeggansFK Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Noen som har noen bra tips til pcspill ГҐ spille de dagene det regner i sommer forhГҐpentligvis ingen. Har nettopp rundet DrГёmmefall, et fantastisk bra spill SГҐ nГҐ er jeg pГҐ leting etter noe nytt ГҐ sette fingrene i. Hadde vГ¦rt morro med en realistisk/taktisk skyter ala Operation Flashpoint for de av dere som husker det. Gi meg noen tips nГҐ Men unngГҐ RTS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Vet ikke hvor man bør spørre, men spørr her siden det handler om tips! Har prøvd og selge bilen en stund, men virker ikke som om det er så enorm interesse! Hva gjør jeg feil? viewtopic.php?f=38&t=215649&p=2287733#p2287733 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Ønsker kjøpt annonser stenges under kategorien Biler Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg