Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

og klasseskillet ble ikke mindre av posten din fredrik. her sitter jeg og johan på Hallan Camping og nyter en helflaske tyrkisk peber, hver. snylter på wlan og hører på trine rein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og klasseskillet ble ikke mindre av posten din fredrik. her sitter jeg og johan på Hallan Camping og nyter en helflaske tyrkisk peber, hver. snylter på wlan og hører på trine rein.

Man bestemmer jo til en stor grad selv hvordan man vil ha det... og hverken campinghytter, flytende tyrkisk pepper eller Trine Rein er tingen (no offence)... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg jekket en arbeidpils :-) Kokken må ha drivstoff for å kunne skrelle poteter.

Har i dag svin indrefilet på menyen. Den serveres på ei seng av sqash, paprika og løk, med fløtegratinerte poteter ved siden av. Til drikke har valget falt på Marqués de Cáceres, en spansk rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skåler med selvimportert warsteiner.

Blir party i kveld. :)

Kor blir det partey? Eg lurte på om eg sku på haugesund mc's vorspiel i kveld eg...

Det ble party litt rundt i byen. Jeg har tydligvis vært litt for mye på vikingen før, for vakten avviste legitimasjonen min og sa: "Jeg kjenner deg, det er du som alltid er litt for full". :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg jekket en arbeidpils :-) Kokken må ha drivstoff for å kunne skrelle poteter.

Har i dag svin indrefilet på menyen. Den serveres på ei seng av sqash, paprika og løk, med fløtegratinerte poteter ved siden av. Til drikke har valget falt på Marqués de Cáceres, en spansk rødvin.

Kan du komme og kokkelere hjemme hos meg en dag? Bare du kan kutte ut squashen. Makan til hæslig ingrediens :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag blei det alt for mye ØL, noe sprit, og en del rødvin. Og jaggu blei det et plupp i et basseng til en vi dro til. Morsomt med masse klær på, og stå og vente på sjåfør i en halvtime-time med søkkvåte klær. Men, en kul fest og greier, så da gir man blanke f*** :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...