Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Urge altså? Tror jeg har smakt det blandet med sprit før.. Altså kan det ikke ha vært så himmelsk godt sikkert ikke så avskrekkende heller :) Men ingen som har noen bedre ideer?

Captain morgan og cola er jo forresten det mest digge for tiden men har bestemt at nå må jeg begynne og få vekk alt dette brennevinet..

Ta med brennevinet med på fest/nach å server damene det 8)

Ja, selvfølgelig 8) "Skosje ho få?, klart ho sko få! Alle schka få!!!"

I går ble det faktisk vodka, kuli og sprite. Greit nok..

Men faen, en veninne av meg betalte med kort i baren i går og så er det jo blitt slik at man skal først taste inn beløp slik at bartenderen kan få tipsen sin.

Dette har jo gått helt forbi henne så hun tastet inn koden slik at den kom synlig frem på displayet og med masse folk rundt henne...

Gikk en annen plass for å spise da hun oppdaget at lommeboken var vekke, ringte kontoifon og vips, 17000 kr var tappet i 2 omganger i minibank...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet ikke om det har blitt overalt, men det er hvertfall slik mange plasser.

Jeg gjorde samme tabben første gang jeg var borti det der..

Det står for eksempel: "67,00kr

tast inn beløp......"

etterpå står det "tast inn kode"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

taster alltid inn nøyaktig det beløpet de skal ha jeg, ser ikke noe grunn te at de skal ha ekstra tips når atpåtill tips bøtta står framme.. ikke lager de noen gode drinker heller..

meeen hva skjer vist du taster inn koden som beløpet da? er man full nokk så klarer man det 2 ganger "høøø må jeg taste koden 2 ganger.. rart" så plutselig trekker de deg 1 firesifra beløp istedenfor da? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

taster alltid inn nøyaktig det beløpet de skal ha jeg, ser ikke noe grunn te at de skal ha ekstra tips når atpåtill tips bøtta står framme.. ikke lager de noen gode drinker heller..

meeen hva skjer vist du taster inn koden som beløpet da? er man full nokk så klarer man det 2 ganger "høøø må jeg taste koden 2 ganger.. rart" så plutselig trekker de deg 1 firesifra beløp istedenfor da? :(

Slike innlegg som du kommer med her inne i fylla... Også påstår du at du taster inn nøyaktig? :lol: Tja,jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med sandersen. hvorfor skal de ha det? da kan du likegodt tipse kassadamen på rimi...

De leverer bare en drink/øl over disk. Kommer ikke og leverer med bordet engang.

At en restaurant kan ha dette systemet synes jeg er helt greit, da det foregår i rolige omgivelser der kelneren kan forklare på skikkelig vis hvordan kortleseren fungerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...