316 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Fyller 21 om kort tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 88 model ja Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Jepp, kvalitet vettu... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hellyeah^^ Jeg er 88 modell OG tyr ; D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Karsk til frokost! ditte kan bli en løyen dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Karsk til frokost! ditte kan bli en løyen dag! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Forslag til hva jeg kan drikke i kveld? Helst noe jeg kan kjøpe selv(19 år - bursdag i går, btw:)) Smaker godt, samt kan drikke mye av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hellyeah^^Jeg er 88 modell OG tyr ; D Ser man det ja Tyren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Forslag til hva jeg kan drikke i kveld?Helst noe jeg kan kjøpe selv(19 år - bursdag i går, btw:)) Smaker godt, samt kan drikke mye av svaret er enkelt - Hansa øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Forslag til hva jeg kan drikke i kveld?Helst noe jeg kan kjøpe selv(19 år - bursdag i går, btw:)) Smaker godt, samt kan drikke mye av Baileys og kaffe og Warsteiner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Red Bull og kalinka her i dag også! det er saker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Har kjøpt inn noen Lysholmer Double Ice. Attåt går det ned noe Vikingfjord Vodka, gjerne blandet med Pure Rush energidrink eller Cola med en dråpe Limesaft oppi Ha en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hahaha, 84 modell skorpion her. Hihihi Fy faen det va faktisk morsomt å hive i seg ei flaske hvitvin aleine mens eg stelte meg og gjorde meg klar for fest på Viking Mc i Haugesund. :D:D hihihi Ha ein fortryllende vellykka kveld med napp i kveld alle sammen. SKÅL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hadde bare en flaske hot n' sweet i skapet idag, men det funker det Radio Ålesund festivalen straks, etterfulgt av diverse uteplasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå