Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

I dag blir det Grisefest på gården der bimmer garasjen befinner seg. En hel gris som har stekt i 10 timer skal fortæres sammen 30kg baktepoteter og masse salater og lignende... :D Årets siste grillfest skal feires med stil ;) hehe

Lykke til og jeg håper at grisen smaker... en skikkelig grisefest er jo alltid noe svineri... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lykke til og jeg håper at grisen smaker... en skikkelig grisefest er jo alltid noe svineri... :wink:

Takk takk :D Viktig med litt svineri nå og da vettu ;) Bare satse på at Sjøbuse, patrick90 og jeg ikke spiser opp grisen før de andre 30 gjestene kommer ;)

Aldri hørt om noen som har drukket rødvin til taco før da, blir ikke det litt kræsj i smakene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det Grisefest på gården der bimmer garasjen befinner seg. En hel gris som har stekt i 10 timer skal fortæres sammen 30kg baktepoteter og masse salater og lignende... :D Årets siste grillfest skal feires med stil ;) hehe

Lykke til og jeg håper at grisen smaker... en skikkelig grisefest er jo alltid noe svineri... :wink:

10 timer? er det noe igjen av stakkaren da? :P

Husk å få inn noe antioksidenter etter godt stekt mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om noen som har drukket rødvin til taco før da, blir ikke det litt kræsj i smakene?

Rødvin og taco fungerer fint, men kunsten er å finne den rette rødvinen. Den må være lett, tørr og ha en relativt kraftig smak... tilsvarende også med hvitvin til f.eks sushi eller torsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...