Mexos Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 skål, i kveld er det yankee å hæla flyende høyt Happyskvett! Er i Trondheim i helga, vært på solsiden å tatt båten til kompisen min ut for første gang i år, endte opp med 14 torsk på ca 1 times tid Drøkke sea kl 16 idag, Dahls pils og Fishermans Friend for anledningen, haha.. Skal møte Mexos senere ikveld, we're gonna have a blast! Ja Blast var stikkordet! Skååååååååål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Skål! mulig bilsalg i morgem.veldig skeptisk - men går for at det blir en legit handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Lag en pule-sveis på henne nei off da hadde vi iallefall ikke kommet vidre men nå er vi hjemme, så.. kremt ;P tomorrow im gona bee a happy man OOORAHH ;P over and out, mrmpower has left the forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Da er det hyttetur! Skål jenter og gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Da er pils,n hamstra inn, spriten er klar, og det er klart for en dårlig dag imorra Skål alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Ja hvordan ble dagen? For min del er den vert ganske så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Er i overaskende bra form jeg også Så det ble ikke så ille som jeg hadde trodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Hørtest bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Skål da folkens Skal ned til matsrh her på forumet å sprette flaska ilag med en hærlig gjeng ! Er i Molde i helgen så skal bli moro å se igjen gamle kjente på byen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Nå er formen faen meg bra. Rastløshet fra helvete and beyond. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Da var det nok engang party hos meg, så nå er ølen sprettet og humøret på topp I morgen er det autoslalom med bmwcc, kan det bli en bedre helg? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 høres bra ut S.arnesen.. selv må nok alkoholen vente til nestehelg for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 høres bra ut S.arnesen.. selv må nok alkoholen vente til nestehelg for min del Dårlig opplegg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Skål! er igang igjenn med dag to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 akkurat kommet hjem. skal hive i noe mat og drikke meg opp litt. kanskje jeg rekker å møte gutta fra den vorspielet jeg skulle på ute på byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå