bmwkizn Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Skål ja Sitter hjemme å pilser nå. Skulle egentlig på byen i Trondheim, men ingen som kjører sånn er det når man er idiot å bosetter seg på landet Blir nok å flytte tilbake te Trondheim etterhvert ja. Så det går an å være sosial å drikke litt. (mere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Von Anka Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Hehe.... Vittig tråd! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Skål jaaaaaa! Vært i brakkebyen i Oslo ikveld å hatt det mer enn moro! Men orker ikke mer siden jeg må opp tidlig å jobbe imorgen. Hau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 var på hamar ja haug.. men ble så sørpe så husker ikke noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Skål gutta! Er på brakkebyen ikveld også, fyrer opp med noen øl og litt Jäger Gøttjere enn prim er det, å prim som er så gøttj a gettj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Skål da folkens ! Ønsker alle medlemmer på bimmers.no en riktig god aften !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Schkål! Fanken,jäger hadde smakt godt nå Men øl er ikke dumt det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 skål ja folkens.... i dag skal jeg faen meg nyte pilsen og bli full. Eneste som er kjipt er at man har kamp i morgen, men det skal vel sikkert gå på et hvis, det har jo gjort det hver helg før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Ja skål godtfolk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Blir litt konjakk her og Rosa Panteren på Canal + Ha en fin kveld folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Fant en 16 år gammel skotsk whiskey! Tror jeg sparer på den, men skål folkens! Kos dere idag! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 offf.... klarte å sovne på stresslessen IGJEN inatt.. fatter ikke at jeg bare kan gå åpp å legge meg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Skåål!!! Wii for alle penga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Problemet med og jobbe på et utested, er jo at det bestandig blir pilsing etter jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå